logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「一屋」拉「兩邪」 游梁疑偷食

2017-04-28
■游蕙禎住所金樂大廈外貌。網上圖片■游蕙禎住所金樂大廈外貌。網上圖片

游蕙禎清晨香閨被捕 梁頌恆赤腳匿天台演「偷情逃窗」

「青症雙邪」游蕙禎同梁頌恆前日被警方拘捕,今日提堂,但網民最關注鵅A似乎已經唔係游梁二人鴭x司結果,而係佢]點解會一大早就鬖P一棟大廈、一齊俾警方拉。唔少人都仲記得,梁頌恆有個拍拖幾年鴾k朋友,但佢黥簣嶆韭N同游蕙禎鬖P一棟大廈裡面,仲疑似鶼敹滓晛峊屭疙}行上天台「避風頭」,令人覺得「呢件事相當有嫌疑」。有網民就「神回覆」道︰「咁似偷情橋段。」「一齊拉咪一齊囉,洗(使)唔洗(使)鬼拍後尾枕咁,好似比(俾)人捉姦逃窗咁?」■記者 甘瑜

關於游蕙禎朝早7時鰜峊灟矬給謕唌A半個鐘後梁頌恆鬖P一棟大廈被發現赤腳行上天台,同樣俾人拉埋,由facebook到各大媒體留言位到網上討論區,都有唔少網民鰜袧鶭酗尷R,大家都好好奇,「點解佢]會鶼礎郊X現鬖P一座大廈」,紛紛質疑兩人其實已經有路。

網民「狄加度」直接話︰「咁似偷情橋段。」「迷鐵香」就話︰「一齊拉咪一齊囉,洗(使)唔洗(使)鬼拍後尾枕咁,好似比(俾)人捉姦逃窗咁?」「Po Tai」笑言︰「警察來到,撞破好事咪赤腳走咯(囉)。」不過,亦有網民以「天真mode」解讀事件。「Roy Rambler Poindexter」話︰「要一齊住,成員之間屪鰜Y先深厚,從而合作無間,對嗎?」

對於有「青症」支持者質疑點解唔去關注政治人物政治相關儱s聞,網民就反駁,「Mac Ho」一針見血話︰「佢地(])既(鵅^花邊新聞價值比起佢地(])政績政見又真係無得比既(鵅^。」「鄭榮枝」就質問︰「男未婚,女未嫁!有乜問題,真系(係)多×如(餘)......」「Mac Ho」再回覆揶揄道︰「 巴生(梁頌恆)好似有女朋友......不過又有咩所謂,扑左(驉^先算。」

蕭若元「重組案情」抽水

就連「謎米香港」創辦人蕭若元都加入競猜,話游梁兩人出雙入對,梁頌恆本來有女朋友,相信佢]係「患難見真情」,M家已經係情人。

他還推算,兩人地址唔同,本來警方應該分別去兩個地方拉人。對於發生梁頌恆赤腳逃走天台事件,他笑言只有一個解釋,就係兩人鶭給謕蝒顳氻w察覺到,游蕙禎覺得自己走唔甩,於是出薄u擋子彈」,梁頌恆就先匿埋,可能鬗S臭又焗鴭U圾房或電機房,點知半小時就頂唔順,落樓又怕俾警察拉,所以上天台W氣,點知都俾警察拉埋。

「波皮黨」心酸「女神」被食

花生友當然推測得盡興,有網民就戥一直默默將游蕙禎當做「女神」鵅u波皮黨」心酸。「新痕結衣」就話︰「波皮黨好可憐呀。個(鶠^個男人就正,玩到上天台,點解唔匿埋鬖褅d?」「辛浩仁」激動到打錯字謂︰「在天台找巴治奧(梁頌恆)!你老×!食左(驉^我騿]鵅^游bb!」

正當「Peter Chan」認為,今次「天台事件」會令游蕙禎連「荷爾蒙票都無埋。」游蕙禎奰Y號支持者、「狗頭軍師」林浩基堅定不移道︰「係(騿^同一單位只搵到一個人,完。」之後仲鬖菑vfb轉發游蕙禎最新貼出麍w。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻