logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民留言節錄

2017-05-16

Eva Lai:遊戲本身就是為邊緣人而設,有篩選過,主要針對那些得不到社會接納家庭關愛的人......

Dio Wai Yin Chan:只要開始鷞C戲,就等於踏上通往死亡既(鵅^單程路!絕對唔可以玩!

Daisy Chan:希望唔好有人以為自己唔會有事咁八卦click入去game果(鶠^條link到,因為好似話(唔係太確定),可以track到你ip,佢地(])有好top髼acker可以搵到你個人資料。

匿名網民:話說我係一個有自殺傾向既(鵅^精神科病人,當我見到哩(呢)個遊戲既(鵅^時候,我真係有齯葥吽C

匿名網民:我係(騿^中一諗過自殺......直至升左(驉^上中二之後多左(驉^少少朋友先打消呢個念頭......見到同學係gp(群組)到(度)講緊blue whale,我忍唔到手打左(驉^句我有禶Q玩......

方琦:玩Blue Whale唔會解決到你無朋友(鵅^問題。

資料來源:facebook「名校 Secrets」專頁

製表:香港文匯報記者 姬文風

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻