logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

街談網議:網民譏「出貓」太揚「累街坊」

2017-05-20

「汝無輪廁」:咁矞悀H讀依(呢)科,唔只係出咩tips,乜牁鑑葹威I,係成題tip鬙X黎(薄^,有埋題號。

「RedHead」:Lecturer懶,直接比(畀)past paper file 做tips,班學生直接印出黎(薄^做notes揚開晒,結果就出事了。

「sawloon996」:其實好多時porf(prof)都比(畀)哂(晒)tips。

「waiwaiwai」:open book間曬(晒)重點咪得,成份print出智障害死人。

「羅拔利雲度夫斯基」:大學正常都會放少少水,邊D (齱^X樣做壞規則帶埋貓紙。

「23000000」:成份野(洁^print出黎(薄^拎入去真係onXX。

「N_Hulkenberg」:society and engineer 本身就open book考,仲要係考common sense入去抄答案,咁X樣都要貼題同出貓?冇野(洁^呀?

「推post_Xander」:重點係條onX揚左(驉^件事姐(隉^,低調曮}冇事。

「Ozil禾確特」:係衰成份答案印出黎(薄^拎入去姐(隉^,見住你成份野(洁^由一開考抄到尾其他人見到實有懷疑啦 。

「鬥快派報紙」:我覺得佢似係連問題都照copy落去,如果只係得答案正路冇事。

「熱情就算熄滅了」:Openbook我字典都搬過入去喇,一張紙就話唔俾,你無X野下(洇r)。

「Mr._Watson」:咁都比(畀)人周到(揭發)仲要爆埋大鑊,呢d(齱^正宗累街坊。

■製表:香港文匯報記者 姜嘉軒

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻