logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】批狗主暗助「本民青」 「熱狗」圖轉移視線

2017-06-08
■「熱狗」直指狗主資敵。 fb截圖■「熱狗」直指狗主資敵。 fb截圖

所謂攻擊就係最好翵齒u,「熱狗(熱血公民)」陣營似乎深明此道。近日,「熱狗」被親「狗主」黃毓民鵅u無敵神駒」仇思達狙擊,指佢]作大收聽其網台鴾H數,被揶揄為「篤數時報」,噚日佢]就咻瞴u神駒」個facebook直播中,「本土民主前線」黃台仰話「狗主」有份幫佢]搞「Channel I」網台薑j做文章,將「熱普城」黿捁屩k咎於「狗主」「兩邊落注」,暗撐「本民前」同「青年新政」,去陛u城邦派國師」傻根(陳云根)佢]鼤槭{。有「狗主」信徒反駁話,傻根當時都為梁天琦站過台啦。「神駒」就話「熱狗」明顯想將篤數問題齔蠸u轉移去「狗主」身上,「無用的,抹黑別人還不了『熱狗』清白。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

「狗達」黃洋達聲稱一開節目就籌到十幾萬蚊、傻根一開節目就收到9萬蚊課金,《熱血時報》嚘竷x節目因此被質疑篤數。「熱城」中人鬧爆質疑鴾H唔識科技洁A但就從來唔交代到底有幾多人收聽節目。佢]仲轉守為攻,鷅穭W掀起另一場罵戰。

幫黃台仰開台 買兩邊致敗選

云粉「藍鳳凰」就哄u神駒」髽b直播內容話︰「黃台仰琴(噚)晚話:『channel I 係MyRadio幫佢開,係佢]幫手會(搞)器材同設施比(畀)佢]先開台,而羊(唔)只係幫佢]做IT鴾銧屆C』......咁唔怪得選舉期間,又『兄弟爬山各自努力』又盛,又任佢抹黑啦!當時2015年MyRadio總監Marco幫『本民前』set up(設立)個台,技術設施乜都提供哂(晒)。咁搞法,當日『熱普城』支持者真係俾MyRadio賣到透。真正買兩邊麉Y黃毓民, 如果(『香港民族黨』召集人)陳浩天無DQ到,買三邊都仲得。」

咁痡o咁蹺,「狗主」網台儭`目總監「Marco Toscanini」噚晚凌晨亦鐪b出帖,話舊年8月27日尖東造勢大會後,自己曾經同「本民前」梁天琦講魖漭y,然後梁天琦譹R儭`目就摺驉C

「熱狗」「Edward Ho」仲食住個勢、捉住個point話,當日造勢大會,「狗主」明明大罵「本民前」,「究竟在老人家(『狗主』)身邊侍奉既(鵅^救生員,在選舉期間向黃台仰梁天琦透露左(驉^幾多『熱普城』陣營既(鵅^資訊?當時選舉兩軍對陣打緊仗都有計(偈)傾,資敵的真面目,是否醜陋?」佢又話,當時選舉期間,「狗主」仲繼續畀梁天琦等人譹R開咪,做法唔合理,「如此搞選舉,敵我不分,焉能不敗?」

傻根質疑資助政敵瓜分票源

「上知天文、下知地理」龠怌琤蝘Y刻諗明自己點解敗選,出帖話︰「真相大白。真要感謝黃台仰講出真相。『熱普城』可以爭取的議席,各區最多只有一個,卻是買兩邊、三邊,資助政敵去瓜分票源,這是什麼競選玩法?」

之不過,當日「熱普城」陣營宣佈參選立法會,最流行嬼羲k係佢]收割「本民前」鵅u光環」喎,唔好以為人]唔記得你曾經沾過光先得謘C唔少網民都指出,2016年時「熱普城」唔少人都撐過「本民前」,「Tony Cheung」就帖出舊年2月20日,傻根「通匪罪證」齔u片《陳雲發言節錄-「本土民主前線」梁天琦造勢晚會 20160220》,就係當時「本民前」參與立法會新界東補選,傻根有份站台齔u片啦。

傻根即刻劃清界線話︰「幫梁天琦助選新東補選議席是毓民號令的,我是被動參加,故此我除了出席造勢大會之外(而且也刻意遲到),並無站台助選。我不是傻的。」到底係咪呢?大家自行判斷啦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻