logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「熱狗」鬧買兩邊

2017-06-08

Walter Shiu︰玩對沖基金咩?

馮懿德︰買保險,香港人嘛,夠穩陣。

Jani Cheung︰唔怪得黃毓民話輸鱄囍n怪「本民青症」啦,......梁、游都贏驉A咪即係佢贏鷕o。

李瑞欣︰根本買晒兩邊,點知人地(])真係「反骨」出賣你,到最後先知死太遲了。無左(驉^個議席養唔起人就要R()返佢地(])做盟友,我真係恭喜你阿(啊)。

Zoetrope Ian︰咁賣台要交盤數出黎(薄^,我要知尐(齱^月費有無過戶比channel I喎。

「狗粉」反指老屈

Vega Tam︰九西毓民幾時有買兩邊呀?!?毓民有×「青政」架(謘^,要唔要聽錄音?......仲有2015年mr(MyRadio)幫channel I set up有咩問題?而(M)家2017(年)啦,埥竷慼H你新東補選有冇支持過梁天琦先?

Can Ho︰新東補選個個都著(荂^藍衫啦,係咪要切腹?

Davy Ho Fei Wong︰毓民買兩邊?果(鶠^蠵麊G(鶠^時就猛叫「教主」,選完就追住叫「狗主」既(鵅^買幾多邊呀?

Jason Ng︰係你]「熱血」D(齱^大佬話邊個搞毓民就同邊個死個(過),有片唯(為)證架(謘^,宜(M)家做個(過)D(齱^乜呀?

資料來源︰fb留言

整理︰香港文匯報記者 羅旦、甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻