logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「四眼」拍檔Like狗主 自己友即狂咬

2017-06-08

身為花生友,睇住「熱城」搞「清算」,其實真係幾好笑。近日,「熱城」正在追咬「狗主」(黃毓民),結果有人發現曾代表「熱狗」、夥拍「四眼哥哥」(鄭錦滿)參加立法會選舉的鍾琬媛(Bonix),竟然Like驉u狗主」個網台節目,結果就被「自己人」批評是試圖左右逢源,又批評佢做洐魙i,打卡呃Like就落力喎。

正當「熱城」追打「狗主」之際,親「熱狗」的fb專頁「廢除雙重國籍行動」發帖,上載了一幅顯示鍾琬媛Like了「狗主」網台節目的截圖,並發文揶揄道:「鐘(鍾)小姐,你去埋賤種果(鶠^邊啦。唔好忍,對身體唔好。」

被批圖左右逢源向錢看

「Cole Joe」自詡「先知」,留言稱:「本性係兩頭蛇唔想係(騿^風眼位俾人打壓梗係係扮『抗爭』個邊(鶠^喇。條女係建築師黎(薄^啊,如果佢仲痴(黐)『熱時』同『國師』咪可能工都冇得做,呢D(齱^咪左右逢源囉!之前『狗主』同個(鶠^5隻『北姑』合照條bonix(鍾琬媛)都有like架(謘^,之前講過不過大家都話睇定D(齱^先下決定。」

他又為「熱狗」當年安排鍾琬媛夥拍「四眼」在港島區參選「解釋」:「搵佢出黎(薄^選我諗目的係吸引港島個(鶠^邊既(鵅^人......佢慢慢會好似臭× Bi(被指撐『青症』的『鍵盤戰線』發言人鄺頌晴)一樣架(謘^喇,以為自己係明星。其實佢都似『狗主』架(謘^,滿身泥濘既(鵅^野(洁^唔做唔掂既(鵅^,打卡呃like既(鵅^就落力做去曝光。」

不少「熱城」支持者跟機。「Jane Checketts」:「一向都覺得她水平平平,雖然咁多人捧佢。」「Quattro Vageena」就以「熱狗」此前用來讚揚鍾琬媛「美貌」的用語來揶揄對方:「零死角女神?個死角你未發現隉A家下(鵅^咪現形囉。」「Ken Chan」則稱:「政圈中人,越靚越要小心,仲要係乾淨斯文讀書人再加KongU(港大)畢業專業人士......」

「四眼哥哥」晒食飯照護花

唔知係贈慶抑或巧合,「四眼」其後在自己的fb上載他與鍾琬媛一起吃飯的合照,更發文稱「與女神撐^腳,賞心樂事呀」。網民「Chiu Bryant」就留言挑機:「喂(鍾琬媛),死返去『榮主』(黃毓民)『墮駒』(仇思達)度喇!」當然,鶣蚴Y「四眼」主場,所以很快就被滅聲了。 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻