logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】提早示威「小學雞」 博見報為收錢

2017-06-27

「香港眾志」等人「提早示威」,用黑布遮蓋金紫荊花雕塑,網上可謂「一致劣評」。不少網民嘲「眾志」所為「小學雞」,有人「教路」稱他們應該淋黑油而非蓋黑布,即時有人踢爆,「眾志」等人只是做戲,爭曝光率以便「收錢」,又點會冒咁大風險?

網民「Tony Tsang」在網上留言時,質疑「眾志」等人蒙黑布的做法:「傻的嗎,黑油先清唔到架(謘^嘛!」「Real Chan」即時點破:「佢先唔傻,黑油佢坐硬監都得,而(M)家拍拍籮柚又俾人知做左(驉^野(洁^啦!」「Peter Wong」也稱:「問過李柱銘,淋油要坐監,黑布冇得拉。」

「Tak Lee」揶揄道:「哈哈哈,呢囓s『貪心怕死』囉,黑布罪名濕濕碎,潑黑油,用搥(鎚)打擊等一定唔敢做囉......」「Michael Lws」則直指:「耐冇見報,搵瓥央]洁^薨滮籊ㄢX(隉^,成班白痴仔行為。」

「Danny Wong」就估計,「呢班連小學生都不如的傻雞,行為如此稚智(幼稚),只是向金主交代姪使而己(已)!」「莫子名」則說:「71(七一)前做D(齱^洁I到71(七一)垠荇蓬睍c『遊行』咪多D(齱^傻仔捐錢囉!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻