logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

周殷廷找千語 拍MV無問林

2017-08-06
■吳千語為歌手周殷廷新歌MV擔任女主角。■吳千語為歌手周殷廷新歌MV擔任女主角。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳千語昨日在觀塘為歌手周殷廷新歌MV擔任女主角,二人以全黑打扮現身,周殷廷表示新歌未諗到歌名,但就定了在今個月底出,新歌由同公司的Aga作曲、林夕填詞,創作歌曲的時候已經構思成個故仔,是講一個保鏢同女客戶身份懸殊的愛情故事。

問到周殷廷為何找千語演出?他說:「有次排舞,馬天佑帶髐d語來,之後馬天佑生日會又見到,慢慢開始熟絡,因為千語本身個感覺就係一個備受保護的女仔,所以一諗到個故事就諗到佢。」問到邀請千語有無問過男友林腄H他笑話:「真係冇問喎,我唔識佢。」千語則表示有向男友提過,而對上一次拍MV已是六年前,十六歲時幫陳柏宇。問到為何不做男友MV的女主角?千語笑說:「佢唔請我,佢鍾意鬼妹Model。」

千語表示今次是友情演出,覺得對方很有心,又自己做MV導演。周殷廷笑稱一定要請她食飯,千語就指請食飯一餐都唔夠。問到周殷廷會否加咀戲?他說:「沒有,最關鍵係睇個劇情應唔應該,因為一個保鏢係唔會跨過呢條線,係有少少鐵漢柔情的感覺。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻