logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】狗主嬲爆吹雞宣戰 殘獸慧再代夫出征

2017-08-08
■有網民惡搞狗主吹雞投訴「藍鳳凰」一事。 fb專頁「毓民memes」圖片。■有網民惡搞狗主吹雞投訴「藍鳳凰」一事。 fb專頁「毓民memes」圖片。

曾經話要做「五區公投、全民制憲」鵅u熱普城」,立法會選舉後陷入分裂,「狗主」黃毓民為首鵅u普羅政治學苑」,經常同被揶揄為「熱青城」鵅u熱血公民」及「城邦派」互相清算,但近日終於打到去高層「全面開戰」。事緣狗主早前做節目時講到「有冇劈死齯炾岩J」,「熱青城」鵅u藍鳳凰」就回應咒狗主「冇仔送終」,狗主嬲起上蟈N吹雞叫網民向facebook投訴有關仇恨言論。「熱狗」過氣頭目狗達(黃洋達)個老婆殘獸慧(陳秀慧)再一次代夫出征,cap狗主圖去鬧爆佢,狗主就話︰「哈,終於忍唔住開我名;好得很,那就開戰吧!」令人諗起《海虎》,「要戰,便戰吧!」其實,大家都咁小學雞,不如都係走返埋一堆啦。 ■香港文匯報記者 甘瑜

「熱普城」雖然分裂,但佢]對大家屪鬗萰{度有增無減,互相追睇對方嚘穭W節目,真係個幾兩個鐘入面講髐@句炡ㄟk唔出對方耳目。「藍鳳凰」上周五就鐪acebook出文,話狗主鷏`目到講︰「喂,噚晚堐悼晶p打到我醒,我睇下有無劈死齯炾岩J,劈死齯ㄖ竣H士。」一字一句咁記低,按網路上鴾擭,真係只可以講︰「係愛啊!」

不過,愛鴾洐探N係恨,「藍鳳凰」其後就話︰「那(哪)來的自信,會覺得自己未死,就等於自己係正義一方?個天未整死你,話唔定係特登令你長命齱A等你白頭人送黑頭人,等你冇仔送終呢!你知你個仔做幾多傷身炾捸I然後白頭人送完黑頭人之後,先黎(薄^個百病纏身,到時候已經冇人冇物照顧你,最後先收你皮都得謘膌狴H咪咁老定呀!」

篤中死穴 狗主搵fb投訴

「熱青城」中人留意狗主,狗主麉H眾亦都好留意「熱青城」。「Paco Chong」即刻cap返「藍鳳凰」翵餑”末袎~續鬧爆,而俾人鬧中屋企人呢個死穴,狗主即同大家講「仇恨言論,可以向fb投訴」,仲講到明話︰「又搞我屋企人,既然唔敢現真身,咁只有入黃洋達數!」有關呼籲又即刻獲得信眾響應,而「藍鳳凰」亦似乎轉鬙t一個fb賬戶出post。

狗主話要入狗達數,眾所周知狗達向來都係藉老婆去反擊,殘獸慧又再一次代夫出征,cap低狗主個留言鐪b話︰「冇咒過你,冇叫過人搞過你,冇得閒理過你,全家比你鬧勻曬(晒),咒勻晒,你屈夠未?」佢仲鐬ashtag擺埋禶s仇舊恨落去,包括佢早前封鎖狗主鴾H一事話︰「我連block我覺得做洠漲頞臘丑]薄^既(鵅^人都被人咒」等等。

狗主之後就鬖菑vfb回應︰「哈哈,終於忍唔住開我名;好得很,那就開戰吧!」並加上「闢邪辨佞」、「儆惡懲奸替天行道」、「黃洋達不是說自己是幫會首領嗎」、「不要做烏龜」髼ashtag。殘獸慧再反擊道︰「你開鬫W好耐啦∼侮辱鬻琣a好耐啦。老屈鬻琣a好耐啦。不過我冇興趣開戰,冇洐n開戰,虛擬戰場我不如打機。冇咒你冇搞你係你同自己過唔去隉C我講事實。」

至於挑起戰端鵅u藍鳳凰」,亦寸寸貢話︰「議員,乜成隻小學雞咁呀?65歲人,十月一日生日就66啦,毫無身為長輩鵀裗惘P尊嚴,自曝醜態於公眾。遄]響)節目咒人全家俾雷劈犯眾怒之後,居然走去吹雞port網民,打壓言論自由,仲一副洋洋得意黻I樣,唔怪得選民離棄你啦!冇鰶嶼v達,你只不過係一件死老而不。」

佢仲自high道︰「盲鼣睇到,就係月費收唔夠,搞到個個月要倒貼,又見陳雲個節目《縱橫漢天下》課金金額高,搞到條氣唔順,於是搵人出氣。」

其實兩邊愈撈愈唔掂,愈鬥愈小學雞,大家都有眼見,咁多共通點,呢鋪打和啦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻