logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

話人係「狗公」 「青症」笑百步

2017-08-08

「熱狗」平時鷅穭W對住「狗主」黃毓民同「本民青」喊打喊殺,搬埋人]全家出賸搡╮A但當對住一虃侄狙S好而且無得罪佢]鴾k仔,態度即刻180度轉變,更何況係《熱血時報》儱s主持?好似上個月先正式開咪鵅u法子」,就鐪acebook惹蟑齯眹g蜂浪蝶,不過有齱u熱狗」黚d言就非常露骨,話想錫啖人都夠膽死,俾狗主同「本民青」齯銕貜怳o係咪前世未見過女性。不過,「本民青」班人都係差唔多質地,「青年新政」阿Cheap禎(游蕙禎)前幾日轉鱈坉惇菕A就即刻仆到去供奉!

其實「法子」鬗策~3月已經開始騿m熱時》個節目《熱血劇場》客串,上個月開始就騿m深宵fool人信箱》做主持,書展期間都幫過手騿m熱時》攤檔叫賣散貨。

fb專頁「香港癲佬力量」最近就收集齱u熱狗」騿u法子」fb黚d言(見圖),嘩有讕痕蔚Y性騷擾,有人就問「法子」可唔可以畀佢錫啖,有人更加離譜到話要「請你食腸」,畀「香癲力」班網民鬧佢]禽獸、人渣,其中「Albert Ng」就話「班毒×對得禽獸胃(陳秀慧)多,見到個正常少少鵅A褲都除唔×切咁」。

都有人質疑「法子」做人夠「化」先至吸引到咁多「熱狗」,好似「Yang Tat Tsang」就叫佢「除低大眼仔(隱形眼鏡)先講」,「香癲力」個管理員亦都忍唔住話:「班狗公係唔會知道,呢個世界有大眼仔、Mascara(睫毛液)、眉筆、眼線、粉底,呢洏i以令一個平凡女人,呃到人叫佢一聲靚女!」

不過,「本民青」班人都係有口話人無口話自己,好似Cheap禎前排轉鱈坉惇菕A都係普普通通側面照一張隉A成班人即刻去佢fb同「女神」請安,又話靚女又話有仙氣。學獎門人話齋,打和啦! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻