logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】6000人半夜睇蜘蛛? 「熱狗」篤數唔專業

2017-08-08
■狗達半夜播蜘蛛,竟然比傻根的節目更受歡迎,連蜘蛛都不如,不知傻根有何感想? fb截圖■狗達半夜播蜘蛛,竟然比傻根的節目更受歡迎,連蜘蛛都不如,不知傻根有何感想? fb截圖

《熱血時報》被謔稱為《篤數時報》,已係人所共知,但「熱狗」就一直死撐冇篤數。不過,「熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)前晚凌晨發個帖,直播一隻蜘蛛,竟然都有6,000幾人睇,如果唔係篤數,就應該係創造髐H類史上鵀炸攭_蹟。不過,唔少網民都唔信有奇蹟,認為係「熱狗」篤數唔記得改人數設定,有人仲寸爆留言問︰「凌晨六千幾人睇?個(鶠^隻係蜘蛛俠蟀[(謘^?」

「熱狗惡報」facebook專頁前日貼出狗達fb嚘I圖,顯示佢凌晨兩點幾三點直播所謂「深宵生態獵奇」,其實就係播一隻蜘蛛,竟然都有6,098人睇。「熱狗惡報」就話︰「作為專業『篤數師』,黃洋達麊穛{一直未如理想,舉個例子:凌晨三四點影隻爛鬼蜘蛛,有乜理由『篤』六千人在線圍觀隉I」一直針對「熱狗」鵅u香港癲佬力量」亦有轉載,仲加上「病態說謊症」嚗陓牷C

唔少網民都留言力踩呢個直播人數。「Albert Ng」揶揄︰「凌晨六千幾人睇?個(鶠^隻係蜘蛛俠蟀[(謘^?」「Patrick Ng」亦話︰「會有6,000人半夜四點去睇你隻死人蜘蛛?咁就叫生態獵奇? 咁discovery channel係咩呢×你個街?」「梁育輝」直言︰「痴(黐)×芋A膝頭哥都唔信。」

「King Kwok」就因此推算到「熱時」直播「公式」︰「 墊底數......往後任何數字都要減番6,098就岩(琚^喇......除非再改。」

「傻根」觀眾仲少過隻蜘蛛

唔止咁,「熱狗惡報」昨日仲將有6,000幾人深夜睇蜘蛛,同「青城派國師」傻根(陳云根)前晚在《熱時》的節目比較,後者竟然「只有」5,700幾人觀看,並揶揄道:「何以會有此情況呢?有兩個可能,第一:熱狗係喪屍,睇乜都一樣;第二:陳云根、靳民知(節目另一主持、前黃毓民助理)根本同隻蜘蛛冇分別。」「Chan Pok Hin Dennis」補充道:「第三:睇蜘蛛都好過睇陳云根。」

「癲佬力量」也分享了有關帖子,並質疑道:「大佬,篤數都有個譜啦!黃金時段比深宵時段,仲要少髐H睇!?當人白痴嗎?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻