logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「熱狗」喝彩:嫌刑期唔夠喉

2017-08-18

所謂「親者痛仇者快」,「雙學」麊e童(黃之鋒)、羅三七(羅冠聰)同周永康噚日被判入冊,「熱青城」開心到不得了,不過大粒鵀n似「熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)、佢老婆殘獸胃(陳秀慧)同埋「城邦派國師」傻根(陳云根)點都要扮鴾j體,鬧鵅u雙學」班「左膠」係自己薄A其中狗達講謠縞h最後都係叫信眾課金買書,殘獸胃就寸河童5年後都未必有得選。而一班「熱狗」仔就嫌6個月到8個月鵀D期唔夠喉,又插「左膠」點解騿u熱狗」入冊時就粒聲唔出,??家就喊苦喊忽咁話。

狗達抽水想散貨 被插契弟

狗達噚日鐪acebook講呢單炷氶A話齯H??家先至回想「雨傘」(「佔領行動」)失敗麉嶊G,之前唔肯承認錯誤,最後就貼鰼鷲ink(連結),原來講謠縞h都係想幫《熱血時報》本《雨傘失敗錄》散貨,結果畀(俾)「無敵神駒」仇思達插佢正契弟,急不及待抽水賣書食人血饅頭,真係折墮,「觀乎『熱狗』、『青城派』的反應,竟然一律歡呼喝采(彩)、冷嘲熱諷、落井下石,完全是泯滅人性,禽獸不如!」

講起禽獸點可以唔講殘獸胃呢?佢貓哭老鼠咁話「多一個都太多」,河童更加係最慘,5年內無得選,「5年咩世界唔知」,又翻舊賬話河童曾經講過佢自己輕易就可以做到人]幾廿歲都做唔到鴷萿k會議員,「佢5年後都26歲,又大把後生仔出薄C」

傻根就話自己「保護年輕人」,提議鵅u社運」都係安全鵅A一收到風就叫人「全線撤退」,佢班??無一個要入冊咁話。不過,傻根有幾何帶班??出去搞事魽A咪又係做鍵盤戰士。

稱判得太輕 無法解氣

講起入冊,「熱狗」都有唔少經驗,好似網名「言某」鵅m熱血時報》編輯楊家倫,就因為參與旺角暴亂而要入冊4年9個月,而佢個fb專頁「墳場新聞」就由其他「熱狗」打理。前日《紐約時報》有文章幫河童三個背書,當中話佢]係香港「首批政治犯」,「墳場新聞」就出post(帖文)反駁:「『言某』入獄4年9個月,個個隻字不提,扭曲歷史真相混淆視聽。」人]有外國勢力撐腰佢]無,係嬲鵅C

「ChunTing Fan」就擺明怒插「左膠」,話無見過佢]因「言某」入冊而感到憤怒、痛心,「然後你們今天又關注又換頭像又憤怒又痛心,都唔緊要。但是,可唔可以咪×講咩『一視同仁』呀、『孤島』呀,『喪鐘』呀,個喪鐘敲到爛×晒啦×你老母!!你估淨係你]有老母生謘A『言某』四眼(鄭錦滿)柏洋就無老母生謘H!」「葉政淳」更覺得佢三個判得太輕,唔足以令佢解氣喎。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻