logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】網民:釘腳不求醫 上庭扮頭痛

2017-08-18
■林子健離開法院時以律師建議為由,拒絕回應案件。■林子健離開法院時以律師建議為由,拒絕回應案件。

民主黨成員林子健上周腿上釘釘都可以開記招談笑風生,今次上庭前卻報稱不適要入院,最終被醫院證實可以上庭作供,被不少網民揶揄「扮洁v。「Peter Wong」說︰「條肥釘機扮到未(末)期病咁既(鵅^款,企唔到行唔到?之前對腳釘住廿一口釘都仲可以去老麥食包、回家清洗乾淨衣、褲、鞋,開記招時談笑風生仲可以驍(蹺)腳,一話上庭就要坐輪椅?」

「Li Eddy」亦說︰「突然病情咁嚴重,釘書釘釘住開記招咪好精神架(謘^。」「Eddie Lau」也附和︰「用釘書機釘隻腳就唔使睇醫生,頭痛就要去,真係得意!」不過,由於林最後亦須上庭,「Kee Cyk」就嘲諷道︰「乜扮死狗都唔掂呀?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻