logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】乳鴿見「狗主」被鬧爆 懶理「聲援」辣起火頭

2017-08-22
■區諾軒(左圈)早前出席「賣台」台慶,並與黃毓民(右圈)等合照。 網上圖片■區諾軒(左圈)早前出席「賣台」台慶,並與黃毓民(右圈)等合照。 網上圖片

反對派不同黨派各為私利,所謂「團結」就似星爺《鹿鼎記》電影鶗y「反清復明」一樣,口號隉I「民陣」召集人、民主黨區議員區諾軒,近日就以「團結」為名,出席了「狗主」黃毓民網台「MyRadio」(賣台)的台慶,張合照就四處廣傳,結果就被「人社」等反對派支持者鬧爆佢「通匪」,同對方「和解」即係縱容對方繼續毒害青年繼續分裂「泛民」,唔尊重自己身份,做事唔識得分輕重,如果佢仲有些少羞恥,就應該辭去「民陣」召集人一職喎。 ■香港文匯報記者 羅旦

話說區諾軒當晚去驉u賣台」台慶,仲同狗主,「獨」派翵F田區區議員陳國強,搞「光復」黿蝒鬫巡奶j合照,而且當晚正係「雙學三丑」被改判監禁,各反對派頭頭都去荔枝角收押所「聲援」之時。結果,「人社」等反對派支持者對此極度不滿。最先發難的是工黨成員郭紹傑,其後各人紛紛加入聲討行列,話區諾軒有結交朋友的自由,但作為「民陣」召集人,「在大事(是)大非的時候,唔去聲援『學民』」,係「垃圾」。

網民鬧「垃圾」 促辭「民陣」要職

「John Lo」稱:「條垃圾身為『民陣』召集人,明知明天遊行,還去鼓吹暴力、族群仇恨的網台晚會做上賓,你唔肯劃清界線,遊行出事誰付(負)責。」

「Sam K Chuen」就稱:「白鴿根本就係×街×家鏟,呢個星期16人判刑鶢滮擖[埋兩晚集會聲援全×部失,靠佢]就食屎啦!」「Edmond Lau」則揶揄:「歐(區)生性格係咁,食四方飯:1.堅持留係(騿^民主黨,違反自己所講既(鵅^原則,不能自圓其說;2.經常向『本土派』示好,幻想可擴間]闊)光譜。」

「Stephen Ho」則回帶道:「上次換屆,同金金(梁金成)拍片商大事,結果......今次一眾『泛民』入獄,立即參與普羅活動,......民陣召集人、民主黨區議員,個人凌駑(駕)一切,唔避忌,真性情!兩個機構要千多萬謝!點可以怪佢!真性情。下次參與熱血活動,陳雲與獸胃(陳秀慧)同歐(區)生同在,好正常,好合理,一定要支持同認同添(w)魽I」

死撐無做錯 寸嘴發晦氣

區諾軒連誠懇地解釋一下都費事,仲寸寸貢地回應質疑,金句包括「我好清楚自己做咩,認同咪認同,唔認同咪算。」「贈你兩個字:慳齱C」「廢話。」「你又知我無去(荔枝角集會)?」

「Eric Chang」批評道:「身為召集人,eq(EQ)之低公關之差令人嘆為觀止。如你認為今日之事比其他事或個人榮辱來得重要,咁咪暫不作回應囉,等過了今日先講。發晦氣地回應比不回應更令事情更差地發展落去。」

由於罵聲不斷,區諾軒不得不拍片解釋,話自己要麉H念係「同路人」大團結,又話自己係受報販老友邀請去鵅A更spin到話《城市論壇》不同黨派代表都會同場,唔通個個都通匪等等。

不過,網民肯定唔受。「陳伯」就發帖稱:「而(M)家係鬧你『同D(齱^×街一齊飲飲食食』呀,......老老實實,陳國強,梁金金,天河明人,呢三個×街同你關係究竟係乜?朋友定係好朋友?同梁金金,天河明人飲得酒,你唔好話唔當佢地(])係朋友呀∼∼」

區諾軒講唔過人,就話俾人狙擊,話人唔理解佢又要拎把刀逼佢跪玻璃喎。「Joe Leung」就稱:「喂阿左膠軒其實係你不斷係(騿^度出post撩是鬥非D(齱^人先會睇唔過眼出薄恁悝A。......你先撩者賤無得怪人。」

呢單畇貍有排玩。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻