logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民:不熟書曝其短

2017-09-15

Ying Yeung Chan:九一一就用中文,16就用阿拉伯數字,真奇怪!只有香港人只會咁樣,講洏b句係中文,半句係英文,真係自暴(曝)奇(其)短!

何少麗:大陸(內地)人是叫911,不是九一一,年是繁體,又想做假抹黑港大內地學生。

Siky Toshiky:普通話讀恐襲好奇怪,正常人會講恐怖襲擊。

Thomas Yeung :大佬呀!講左(驉^N多次,大陸(內地)用熱烈祝賀,又要發簡體標語又唔做research,pro(專業)少少得唔得謘H

Cm Tsui:學生會唔拆,又無署名,即是學生會認同!

Wai Kin Cheung:要是要求所有不認是中國人的港獨份(分)子離開中國,立馬被拆除更不會有人看到。

Alan Wong:因為係學生會掛赯嚏I所以唔肯拆除囉!

Superwrx Cheng:遲D(齱^可能上面標題寫經濟共享,做(造)福人民,下面寫打劫金舖,金庫,銀行,打倒財金集團,咁樣算唔算學術及民主嚗陏D?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻