logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

暗踩老鴿見死不救 釘書健心酸訴「真情」

2017-09-17
■釘書健大嘆「患難見真情」。 fb截圖■釘書健大嘆「患難見真情」。 fb截圖

早前聲稱「被擄」、最後被控涉嫌誤導警務人員鴷薔D黨釘書健(林子健)日前再上庭,不過之前陪佢開記者會發大褶d鴾@班老鴿就全部隱晒形,包括佢「出事」之後即刻去搵翵潃茷e主席李漢奸(李柱銘)同AV仁(何俊仁)。又唔出得境,一出街又驚俾人「問候」佢「傷勢」,咁釘書健唯有匿埋屋企玩facebook啦,佢噚日就寫鷜g文大談「患難見真情」,話自己鰫O單洃J面看透人情冷暖、跟紅頂白,認清邊個先係「真正朋友」喎。嘩,酸到隔住個mon(屏幕)都感覺到!有網民仲將佢比做一塊M巾(衛生巾),畀人用完即棄。

釘書健當日上庭鶧},除鬻齛~奸同AV仁無影,當日「護送」佢去開記者會鴷萿k會議員咖啡廷(林卓廷),同埋現任黨主席胡志偉都唔鰜蛂A只有總幹事蔡雨龍同埋中委吳永輝陪佢,同當日開記者會「八星伴月」黻}容薑鞢A真係黯然過碗叉蛋飯!難為佢仲要當住傳媒講同黨友友誼不變。

人前「友誼不變」 人後「看透冷暖」

不過,佢噚日鐪b就有另一個講法。佢篇文一開頭就話「患難見真情」,當佢最困難黈伬唌A依然有人無向佢割席、離棄過佢,令佢認清邊個先係真正朋友,又話成件事令佢似乎學識好多洁A好似係騿u非理性攻擊」當中處變不驚,同埋看透人情冷暖同跟紅頂白,「小弟無以為報,在此飲泣拜謝諸位!」

呢排有曮嵽穸J「港獨」上腦,釘書健都講埋一份,話希望香港人好好了解國情,無論係好屪a嚝史都要去讀,因為咁先可以「知己知彼」,為未來帶來「抗爭盼望」喎。

網民嘲似「M巾」被棄

雖然搞成咁,但網民普遍都覺得釘書健唔抵幫,好似「Takming Kwong」寸佢「只不過是一塊衛生巾」。「Ho Sun Chan」就覺得民主黨用完即棄好唔環保,「Kokming Chen」就話民主黨同公民黨等反對派最叻有油水就抽,無油水就散!

近排反對派班議員俾人鬧濫用探監機制探班所謂「政治犯」,「Alice Sung」就質疑如果釘書健罪成入冊,「有無議員輪流探訪呢?」

「人生於世上有幾個知己,多少友誼能長存?」相信??家釘書健聽到呢兩句歌詞,都會感慨萬分,不如學埋二胡啦,成世流流長,實有用謘I

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻