logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

狗主放風博選 傻根人彈博亂

2017-09-17
■傻根一提補選就揚言「自殺式參選」,後面仲發帖話「補選無限fun。城邦有得揀」,要「泛民」死全家喎。 fb截圖■傻根一提補選就揚言「自殺式參選」,後面仲發帖話「補選無限fun。城邦有得揀」,要「泛民」死全家喎。 fb截圖

選舉管理委員會前日公佈立法會補選將於明年3月舉行,各大黨派均準備打一場選戰。因利益而結合又因利益而分開的「熱普城」,極有可能「重出江湖」,爭埋一份:曾聲稱「退出政壇」的「普羅狗主」(黃毓民)近日在其網台節目中,頻頻「開玩笑」試水溫話:「你真係信我話唔選就唔選呀?」此前實牙實齒話不再參選的「青城派國師」傻根(陳云根),更聲稱要「自殺式」參選。不過,和上屆立法會選舉不同,兩人的支持者都話會狙擊對方,睇怕到時將會七國咁亂。 ■香港文匯報記者 羅旦

狗主在立法會選舉落敗後,由前期狂鬧「本民青政狗」,到後期話原諒對方,一直被指為「有鬼怪」,可能是搵「轉世靈童」之舉。

不過,在選管會宣佈確定將舉行九龍西及新界東地區補選後,狗主就蠢蠢欲動,開始鬧返「本土青政狗」唔係「本土派」,又「戲言」話「你真係信我話唔選就唔選呀」、「點解傳媒唔訪問我點睇補選」等等,唔少人就質疑佢扮講笑,事實係試水溫。

「狗徒」「本民青粉」率先互片

點解要自己上陣,大概係鶹嬼|時同「本民青政狗」結怨太深,對方唔肯幫佢抬轎。在被「本民青政狗」控制的「連登討論區」,「?田孝高」就話:「早兩個星期又話同本民青一筆勾銷,依(M)家又想同『青政』爭位,本民青梁天琦唔騷佢發脾氣?」

「HKVDC_2017」就狠批狗主「同馮檢基一樣,過氣廢老,死都要係(騿^度獻世......2016年選舉,選舉途中佢背後插梁天琦一刀,呢啖氣我忍到今時今日都未有掟(碇)出!」

他續稱,「我一定落去××黃毓民D(齱^街站......我真係忍左(驉^黃毓民好××耐,終於有機會掃佢場,你知唔知我等得好辛苦?」

疑似狗主fan「品味咖啡」反駁:「×你好心就收下聲啦,梁天琦家下(鵅^×到好似過街老鼠咁......睇返轉頭,黃毓民同佢割席係一件好正確既(鵅^事,條友由頭到尾都係政棍,又話乜野(洁^時代革命,又話『當獨裁成為事實黈伬唌A革命就係我]儭q務』,講就好聽,轉過頭就用自己光環入哈佛!」

「比利海靈頓」反駁:「黃毓民本身係一個大政棍係不折不扣翵さ瞗C連梁天琦而(M)家已經成為半隻過街老鼠,咁佢遵守承諾收山我無野(洁^講啦,但係你班狗徒仲係鰜袚h佢個名吹奏,反佢鴾H就係五毛,究竟無唔無恥齱H」支持「熱城」的「三國人物」,例如「劉禪」等都話明會鶹嬼|期間狙擊狗主。

國師「炸泛民全家」 被寸未食藥

心動麰齯謍Y狗主,傻根似乎都心思思,但佢明明話過唔再選,咁點兜好?傻根就鐪b接連發帖:「明年三月,有得玩補選啦。一區只有一席,自殺式參選......」「補選無限fun。城邦有得揀,泛民×家鏟。城邦未必贏,泛民一定輸。報仇雪恨在此時。」話係「自殺式」,即係想話自己唔想贏,但一旦贏鼵N人信佢會唔做囉!

佢鴾銕貜抴N將之理解為狙擊傳統反對派鵀瘞吽A「Hon Wai Chui」稱:「城邦派出選難勝算不大,但可以在公開場合和論壇羞辱泛民和建制,順道宣傳2047問題,要他們在屈辱中當選。」「Ryan CT Lee」則稱:「血海深仇,梗係要下達全面狙殺令,泛民左膠殺無赦。」

傻根其後聽聞狗主都有意出講鵅A就即刻發帖話:「『港獨』老人(狗主)參選的話,城邦一定有人界(陛^票、追擊。『港獨』老人一於幫後生仔抬轎啦,自己不要參選了。」

不過,好多狗主fan就恥笑傻根。「李絲絲」揶揄:「支持老師再出選,創低票落選新低點。」

「Imon Roc」則說:「食鷖艦慼H不要諱疾忌醫。」

選舉未到,鍵盤戰已打得咁熱鬧,睇薨年3月儭刐黿N會相當精彩呢,請大家買定花生期貨!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻