logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】傻根難「守寡」 謀補選被恥笑

2017-09-20
■傻根日前鐪b出帖大談「補選大計」。 fb截圖■傻根日前鐪b出帖大談「補選大計」。 fb截圖

「城邦派國師」傻根(陳云根)鬗W年立法會選舉輸到仆直,本來都話從此鰬F壇上消失定唔知乜洁A不過近日就姣婆守唔到寡,話鬗U年3月舉行儭刐鵅A「城邦本土」會積極考慮全數參選,叫選民唔使「含淚」投傳統反對派喎。不過,有「離教者」就大潑冷水,寸傻根無贏面,叫佢快鷅舋舅裗惟滫藂郊X薄A最起碼拉票鶧}塊面對住市民先!

傻根日前又夜媽媽鐪acebook出帖,先話補選3區入面已經有兩區唔使「含淚投票」,因為「城邦本土」積極考慮參選,之後仲留言「加碼」話積極考慮3區都選晒,可以令市民唔使「被迫選『泛民』,投票給賣港賊殺自己」,「我們要逐步改變香港的宿命,儘管我們被各種勢力無情打擊,因為只有我們才是代表『本土香港人』的尊嚴和利益。我們要形成自己的投票慣性,來打破『民主黨派』的投票慣性。」

佢仲寸傳統反對派一邊鬧內地,一邊報名做港區全國人大代表選舉會議成員,係「小罵大幫忙」咁喎。不過,佢無講到佢本尊係咪去馬。

講到咁,成班「云粉」仲唔谷上腦咩?好似「Oishi Yelu」就叫傻根要記住上年俾「本民青」發到圍呢個仇,更加有人建議,如果「狗主」黃毓民參加九龍西補選,「城邦派」要派人同佢撞區,火藥味好濃喎!

不過,前「熱普城」支持者、最終俾人清算出鵅u陳大文」就唔係咁諗,佢寸傻根似乎忘記驉u現實參選和網絡幻覺的區別」,又笑佢「話音風格特殊」,講炷匢曋N垂低頭、壓住喉嚨,全無中氣,又唔會望鏡頭同齯H,基本上無人能夠知道佢想講乜,質疑佢點鶵袛礎P街上妥善表達政見。

「皇天擊殺」對手自動當選

「陳大文」又話,今次補選應該係年輕選民主導,經過去年一役,傻根參選完全無贏面,「即使日日吹喇叭抹黑黃毓民又『港獨』又『泛民』又收美國佬錢收外星人錢都無用,陳雲不會有勝算。」

「Mui Choi 」就仲應棍:「『國師』仲想贏?『皇天擊殺』晒其他參選人,自動當選就得!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻