logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【街坊網議】熒光棒拋上樹 網民斥冇腦缺德

2017-10-06
■有網民在facebook分享一張圖片,一棵樹上掛了不少熒光棒。 fb圖片■有網民在facebook分享一張圖片,一棵樹上掛了不少熒光棒。 fb圖片

前日中秋佳節,不少市民都選擇晚上到公園賞月,不少更會伴以蠟燭及熒光棒過節,但仍有部分欠缺公德的人破壞環境,其行為被拍下及放至網上引起熱議,包括在地上留下蠟燭的痕跡及將熒光棒拋到樹上。網民紛紛斥責有關行為欠缺公德,亦有人歸咎於部分家長不懂管教。

有網民在facebook分享一張圖片,一棵樹上掛了不少熒光棒,並指有人將熒光棒拋上馬鞍山耀安h內一棵大樹上,令大樹變成「熒光棒許願樹」,更指「玩熒光棒已經唔好,仲要拋上棵樹上!可恥!」

其他網民見狀紛紛留言,大部分均批評將熒光棒拋於樹上的行為是沒有公德心。「Daniel Lau」直言是「十分低劣的行為。」「Tommy Tang」直斥「香港冇腦鴾H大有人在」,又問「屋h蠷薽O安唔理?」

親子齊拋誤中途人

有人分享自己賞月期間被沒公德心的人騷擾的不快經歷。「Yvonne Ip」更指「噚晚見到好多家長同細路玩熒光棒,鬥拋來拋去,仲掟親我D(齱^屋企人!對唔住都冇聲,真冇家教!我出聲話佢],點知扮聽唔到,繼續拋!」

其他網民認為是部分家長不懂管教。「Fred Au Yeung」說:「要怪就怪d(齱^家長,咩都就話一年一次,細路鐘(鍾)意玩咪由得佢囉,最慘係D(齱^大人玩埋一份。」■香港文匯報記者 文森

網民留言摘錄

Sherman Tse:做死清潔工人啦。

何桂妹說:有D(齱^人真是無公德心!

Kit Chan:小朋友都算,當佢唔識洁A但問題係連灡a長都咁,真係大麰囍n教壞細。

Flyson Liu:今時今日大把所謂黈a長自己連做人都未識做。

Wing Yip:公德心要從小培養。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻