logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

Cheap禎點名搵替身 反對初選迫人讓路

2017-10-25
■袁健恩(右)早前擺街站反「一地兩檢」有Cheap禎傍住。 fb圖片■袁健恩(右)早前擺街站反「一地兩檢」有Cheap禎傍住。 fb圖片

明年3月立法會九龍西補選,被DQ(取消議員資格)鵅u青症雙邪」Cheap禎(游蕙禎)早前話考慮搵替身出選,仲愈講愈似層層,日前更加有報道話「真命天子」就係「佔中牧師」袁天佑個仔袁健恩,貪佢係「素人」又唔係掛「青症」牌頭,應該過到確認書呢關。當事人袁健恩先頭話考慮去馬,之後就話仲諗緊自己適唔適合,但係Cheap禎就覺得佢唔係無勝算,仲叫主流反對派唔好再搞乜洈勴鵅A言下之意即係想人讓路隉C公然同主流反對派爭飯食,難怪袁健恩呢隻出頭鳥係咁俾「黃絲」話佢無料到、靠父蔭等等,黐埋Cheap禎度實無運行! ■香港文匯報記者 陳庭佳

袁健恩呢個名唔係個個識,不過佢老竇就係香港基督教協進會前主席、「佔領」期間曾經開放過教堂畀人攤W黻K天佑,佢媽子就係人稱「袁師母」鼣素A美,鰝戴B界都有齯力,難怪傳媒介紹佢鶧},都撻鼳雙親個朵先。

睇返佢個facebook,可以見到唔少佢同Cheap禎、仲有已經退出驉u青症」瀎K葆賢鵀X照,而早前佢擺街站反「一地兩檢」時,亦都獲Cheap禎同前「學民思潮」發言人黃子悅撐場,加上佢用上應該係28年前影落、戴住「愛國無罪」頭帶麍菾竣j頭相,唔通佢想「本土」、「自決」同主流反對派幾家通殺?

當事人自稱「唔恨做議員」

日前有網媒報道話,袁健恩就係Cheap禎鵅uPlan B」,而佢鶶纗D入面亦都承認會考慮去馬,不過報道出街之後,佢就鐪b出post(帖文)話「Plan B你個頭」,又話自己唔係「青症」成員、無正式做過「中箭」(「香港眾志」)義工,仲係「社民連之友」喎,睇購都係唔想同Cheap禎行得咁埋。

佢接受主流反對派喉舌「D100」訪問鶧},更加話自己仲諗緊係咪適合參選,「唔恨有議員做」,無正式同「青症」溝通過,如果出選就因為潛在參選人相差太遠,代表唔到入返議會,「無理由覺得馮檢基可以代表到游蕙禎嚙鴷薄v,要去「補位」咁話。不過,呢頭話自己要代表Cheap禎嬼n音,儺Y佢就自言騿u本土」同「泛民」之間「中間少少鵀鼽m」,難道佢先係「中間超人」?

Cheap禎就當然為佢鼢嬤限I書,對於袁健恩知名度欠奉,佢就話知名度唔係天生鵅A要睇實質表現,又唔認同今次補選要有初選,咁做等於認同DQ鵀X法性喎,睇螺ㄚY驚袁健恩撼唔贏幾個出名過佢鴾H,好似係同樣被DQ鴾p麗老千(劉小麗)、民協「facebook管理員」馮檢基等等。

「黃絲」諷袁:得閒讀多灡

不過,「黃絲」就覺得袁健恩未夠班,好似「Sam Lung」就聽過佢騿uD100」鼣X問,質疑佢邏輯混亂、思考不周,「不要再利用父母之名氣爭出位了,得閒讀多灡恁C」「Leo Cheng」就暗示佢係「鬼」,「佢唔贊成為大局初選,佢唔會讓路,要讓你](主流反對派)讓畀佢。佢可能將會令『泛民』在議會中失去一席儭o人。」「Real Chan」更加帶出重點,話Cheap禎同的士梁(梁頌恆)已經係票房毒藥,「基本上同梁游個名扯上關係,相信都唔會有人投。」

支持「青症」嚘竷蟈N反駁話主流反對派霸道,「Ian Lui」不滿佢]當正自己好似上帝咁係「道路、真理、生命」,當其他人係異端,「乙鴻」就提到小麗老千已經話鬫p果「青症」選佢唔會去馬,「你齯穸譀滿恁捀搳C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻