logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】《熱時》台慶冷清 狗達飛機文遮醜

2017-11-15
■狗達在fb轉載香港《文匯報》報道。 fb截圖■狗達在fb轉載香港《文匯報》報道。 fb截圖

謝「皇上」!我]噚日報道完「熱狗」喉舌《熱血時報》5周年台慶得200友去之後,「熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)即刻轉載我]篇報道,認真唔話得。不過,礸價就真係此言差矣啦,又話篇報道數臭佢]、「酸」(妒忌)佢],邊有隉C躝[眾用十零架小巴或幾架大巴就車得晒,何「酸」之有?頂盡都係笑懮]隉I佢又多謝班「熱狗」幫佢出返啖氣,俾人質疑佢當自己大晒、「朕即天下」!

狗達噚日鐪acebook轉載我]篇報道(仲要係報紙版),話《熱時》台慶完3日自己都未寫感言,最高興就係見到「敵人茷獢v喎,「小小一個網台台慶,(香港)《文匯報》搞到要出大半版謎か銣]、酸我],熱鬧呀。」佢又多謝成班手足鴽V力,令《熱時》再「企高一級」,敵人「酸度」都急升幾級,「有好多感謝說話想同大家講,但最想講係呢一句:多謝你]幫我出返啖氣!」

網民嘲拜神無燒豬

同「熱狗」打對台鵅u無敵神駒」仇思達,就好關注狗達黻楛d情況,叫佢「打少陣飛機」,「全世界都俾你『熱狗』清算,左中右都想睇你兩公婆仆×謚......人]恥笑你個濕×『台慶』,就唔係酸你,你兩公婆刻薄寡恩孤寒度縮算死草,有×人酸你咩!」神駒仲支持狗達搞出年年宵,等「熱狗」蝕到入肉!

狗達身為大編劇、大作家,篇感言寫成咁,真係曳鱦{。「Gary A Lau」寸佢 :「度3日,最終就係呢鑨搳悝C水平打飛機×吹」;「Albert Ng」就提到佢]台慶前拜神連燒豬都無隻,邊度值得「酸」喎;「Allan Chan」 就覺得狗達字裡行間顯得佢將自己睇到最重要,「班所謂手足唔係幫個台出返啖氣,而只係幫佢黃洋達自己。」

年宵一向係各黨派宣傳同銀嚗鰝驤鶡X,花生友就叫「熱狗」一定要落場,唔玩正契弟喎,即係想佢]蝕到空虛隉C「Leo Poon」就話,如果狗達覺得搞場台慶會令敵人「酸度」急升,「熱狗」鬖~宵最少要擺兩檔,「一來可再企高兩級,二來敵人酸度也急升N級,唔好唔做呀。你的嘍囉開心,正直公義的人也開心,大眾都開心,恭喜恭喜。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻