logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】離巢鴿謀空降九西 妄想做「終結亂局者」

2017-11-15

出年3月立法會補選,九龍西呢區始終都係最多花生食。最近就有傳「青症」等「本土派」變陣,唔要「佔中牧師」袁天佑個仔袁健恩,改為邀請退出鬙梒F黨(民主黨)麉n區區議員區諾軒跨區出戰。而區諾軒都認鬫酗H同佢接洽,但自己係咪去馬要視乎係咪「合乎大義」,足以終結九西亂局喎。不過,網上花生友覺得以佢黚鄐O都係得啖笑,仲寸佢離巢都係為鷵陵u。

之前有傳被DQ(取消議員資格)鵅u青症雙邪」Cheap禎(游蕙禎),同袁健恩斟過問佢去唔去馬,袁健恩亦都肯去諗鵅A佢大名亦都出現鰣t責協調反對派鵅u民主動力」個「初選」草擬備忘錄度,但最近就傳出區諾軒想跨區去九西試鵅A搞到反對派鬗E西鴾H選多到瀉。

噚日有網媒報道話,由於公眾對袁健恩鴾狣T未如理想,「本土派」就轉為同區諾軒斟斟,邀請佢代袁健恩披甲,提高「出線」機會。區諾軒都認髐W星期開始有人摟佢選,但唔只「本土派」,亦都有「進步民主派」,而之前佢諗都無諗過會選。佢又話會問自己參選係咪「合乎大義」,足以終結九西亂局,如果唔係多佢一個亦都無意義。

網民嘲「製造混亂者」

講就好聽,但到底係咪做就驚青,真係要睇佢去馬先知,但網民就即刻潑佢冷水苤C「Ar Po」話以佢能力,「只不過係一個笑話」;「黃活志」就質疑佢係「終結者」定係「製造混亂者」;「衛銘琛」更加唔知佢原本過魕野h「本土派」,「佢肯定唔係毛范(毛孟靜同范國威)鶩荂y本土』魽A 即係過鬙h『熱普城青』系列鶩荂y偽勇武本土』?」

「Daniel Li」就玩直線抽擊,狠批區諾軒離巢為位不忠不義、賣黨求榮,「仲可以去到幾絕呢?」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻