logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

網議政事:示威變示弱 反對派賴「獨派」

2017-12-17
■何韻詩唔去集會,原來只係為演唱會做準備。 fb截圖■何韻詩唔去集會,原來只係為演唱會做準備。 fb截圖

反對派為阻撓立法會通過修改議事規則堵塞拉布漏洞,在審議期間連日吹雞要支持者到立法會集會,但反應冷淡,即令到前日表決期間亦不過300人到場。反對派未有檢討自己連年拉布已不得人心,反而四處找替罪羔羊,有人就學足「港獨」分子話唔出來支持佢]麰輕鉹H就係「港豬」,有人就問點解激進「本土派」唔出謊陘漶C

有人睇唔過眼,狠批傳統反對派自己對集會都反應冷淡,搵食櫅祗飽A行山鵀璊s,拉票鴭埴慼A好心自己檢討斔{。

傳統反對派此前吹雞話要「通宵包圍立法會」,但支持者寥寥,結果變成在立法會門外集會,計埋反對派議員同助理、同黨中人及一大班老人家,最高峰時都係只得300人鬆齱A真係笑死街坊。

當然,佢]唔會檢討點解得咁少人支持,拒絕承認拉布不得人心,修改議事規則係順應民意之舉。連檢討策略都費事,一開聲就賴天賴地,成副怨婦口吻咁話香港人抵死,寧願做奴隸都唔願出謎脾]咁話。

一批傳統反對派更賴到無浀n賴,就話班「港獨」分子點解唔出薄A其中香港電台節目《頭條新聞》電視節目主持及D100主持吳志森就係人辦。佢]屩桵蛂A就連一直備受恥笑鵅u熱狗前首領」黃洋達都即刻可以KO佢:「你搞錯對象了,這個時候,你們『民主派』的責任,是『動員人民』,而不是動員『本土派』。」

佢揶揄道:「你地(])好好地(])宣傳,講清楚你地(])抗爭緊D(齱^乜,講得通就有人支持,......抗爭的力量來自人民,你要面對麉Y香港人,唔係去求建制派否決,唔係去求『本土派』出兵,更唔係對住謝偉俊亂嗌性騷擾。」

贏就割席 輸就癆i

其實,成班「港獨」分子失盡人心,搞鰲X次大龍鳳,自己吹雞都係得幾百人,就算出晒薑S點魽A唔通傳統反對派諗住煽佢]衝,然後自己垮m?成班「港獨」分子當然冷嘲熱諷啦。網民「Chu Wing」就寸道:「個運動贏果(鶠^下(鵅^就『本土派』攪(搞)事搶成果,個運動輸就『本土派』去左(驉^邊!」

「On Kangus」說:「你老人家(吳志森)老人癡(痴)呆到忘記左(驉^當天『本土派』民選出黎(薄^個(鶠^兩個(『青政雙邪』游蕙禎及梁頌恆)比(俾)人DQ、比(俾)人告到坐監果時,你個節目剝花生笑得幾開心,又冷嘲熱諷得幾大聲呀!」

傳統反對派在旺角暴亂以至「雙邪」瀆誓事件中,又幫佢]發聲,甚至做人盾幫「雙邪」衝入會議廳,結果都係俾人當係「幫過我麉揮怴v,又真係自己薄C「Max Hui」就揶揄傳統反對派自己「癡心錯付」,仲有咩好講:「勇武『本土派』就要搵『本民前』,『青年新政』,『東九龍社區關注組』,一大班港孩港大幫授權架(謘^!」

自己友行山練歌各有各「忙」

有「獨派」就話,根本係傳統反對派自己唔掂。「墳場新聞」鵅u青永屍」就連環發帖,力數一直支持傳統反對派鵅m立場新聞》老闆蔡東豪掛住去鬫璊s,「跑步同反修改議事規則之間,Tony(蔡東豪洋名)從一而終揀左(驉^跑。」歌手何韻詩就為演唱會做準備;D100老闆鄭經瀚就去鰿陛u瀆誓四丑」、話有意參加明年立法會九龍西補麉尷Q炎拉票。

「佔中三丑」戴耀廷呢,去髐@次集會後就冇鷐v,民主黨前主席劉慧卿則掛住fb上載佢食鱈均C網民「Kevin Kwan」就一語中的:「我一直都諗:丫,投票俾(畀)你班『泛民』既(鵅^人,去晒邊呢?返屋企睇塘(溏)心風暴?五十個投你『泛民』既(鵅^,有一個會行出去,都夠做啦!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻