logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】《熱時》呻窮嗌「告急」 粉獻金「標尾會」?

2017-12-21
■狗達呻窮「標尾會」,扮小強粉獻金。 fb圖片■狗達呻窮「標尾會」,扮小強粉獻金。 fb圖片

號稱「萬人台」、「廣受市民歡迎」鵅m熱血時報》竟然有財政困難?話說「熱狗前首領」狗達(黃洋達)鰜e日網台節目話要急籌30萬元,否則《熱時》就過唔到聖誕。不過,短短唔夠24小時,竟然「最後武士」,又會咁兒戲鵅H有人就揶揄,狗達想年尾前「標尾會」,搵返筆去旅行隉A真係信不信由你,睇蟋|局都要查查到底咩事。

平日自詡好好搵 網民:莫財唔合理

成日鬧人賣小強麊笆F前日就大賣小強,話今年太多無法預料龠}支,而《熱時》奰蝜B資金就只係足夠營運到星期尾,若然呢兩日無足夠收入就會無法營運落去咁話喎,仲開埋盤口話要30萬應急。

好憎「熱狗」嚘竷薄uAntony Yuen」揶揄狗達成日講到自己儭`目幾受歡迎,收入點樣高,現在就突然話莫財:「完全唔合邏輯,支持者10萬(人),課金一集收9萬,囓D持十萬八萬一個月,書展又公布(佈)重(從)未試過咁好銷量,台慶收到屪晪U費多到數唔晒,依頭又嗌窮要眾籌,玩×我地(])咩!」

「Leung Tak Man」也道:「跑步收$,行山收$,少年軍收$,狗仔隊收$......仲有年宵書展賣書賣產品,咁都要攪(搞)到賣小強?」「神駒」仇思達當然唔會放過機會,大鬧:「講×到大仁大義鬼殺咁嘈又告急又盛,×你老×按×鷐h仁寶大廈(狗達住所)乜×都夠啦,30萬都無學人做『全霉大亨』,食屎啦去!」

「陳胤康」則將矛頭指向「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰):「旗主(鄭)仲係議員黎(薄^,叫佢資助咪得囉!」「Thomas Chan」也道:「博士議員(鄭)話佢]有成十萬聽眾,每人捐五十,都有五十萬,唔係咁孤寒呀?使唔使告急?」

不過,有網民就突破盲腸。「Sammie Chung」道:「唔好意思囉,戲黎(薄^架(謘^,你睇唔出咩?」「David Cheung」就道:「趁年尾出雙糧告急,R()捐款。」

極速應急解困? 「神駒」促稅局介入

估唔到件事真係有戲劇性發展。狗達昨晚8時多出帖,話感謝大家支持,「短時間內一呼百應,難題暫時解決了∼∼我們會繼續努力!」仇思達亦好快有反應:「大家可以向稅務局通報。相信這樣的雞棚還會搭多幾次,一來以執笠來催谷死忠捐款,二來汪洋(黃洋達)不能重投正常工作,無鱄蚨竷x等於人道毀滅,根本不會執。」

「Sam Poon」附和道:「佢班打手即時貼『捐錢』證據,又想呃班傻仔比(畀)錢!」「Isaiah Ng」就道:「幾好,日日×叫就有三十個,一個月就有......嘩!一年就發啦!」「Antony Yuen」就質疑:「如果佢一日籌到30萬,你估佢有幾多係自己友篤數?」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻