logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

王凱峰選人代 反對派唔捧場

2017-12-19

反對派最鍾意操控選舉,燿鼣ㄦQ「唯我獨尊」去點名投畀指定人物,稍稍唔聽話都唔使旨意分佢]瓛慼C今日就係第十三屆港區全國人大代表選舉,反對派早幾日就出鰼i投票名單,話要唧走齯騆乞人憎麉堥謅H士喎,但望真爣i名單,仲有佢]自己友、反對派高教界選委王凱峰鬗J面喎。點解寧願投建制都唔投王凱峰?咪就係因為佢反「佔領」囉。王凱峰噚日就寸嘴回應,唔通反對派話可以投鶦Z人入面,又個個都支持「佔領」咩?

雖然反對派鬗H代選舉方面鼤撮ぉ屭洛H影響大局,但講到選舉都要乘機表個態或者報鴾部C話說佢]日前就推出鱄36人鴽貒憐W單,大家更關注麉Y想睇佢唔投邊個,鰝慦撌R國愛港人士之中,竟然有個成日搞事、反對派自己友王凱峰鰜蛂C

唔撐「佔領」 不獲投票

消息一出,反對派中人都四圍放風,有人話係因為王凱峰唔支持「佔領」,所以有齯H覺得點都唔可以投佢喎。教協早兩日亦出鷙n明同王凱峰劃清界線,話從來都冇支持佢去選人代咁話。不過印象中當日佢聲稱港大有學者「造假」、出講嚙鴭e時都好得反對派歡心鍐{。

疑似被用完即棄鴾凱峰,噚日回應傳媒時就話「尊重但唔認同」呢張名單,認為自己唔支持「佔領」,但自己都反對人大「8.31」框架,唔通咁都唔夠?仲質疑返轉頭問,唔通反對派鴽貒憐W單入面,曮堥謈ㄓS支持「佔領」咩,深信選民會理性投票咁話。有反對派中人亦都話,如果反「佔領」就唔投得,咁點解當日特首選舉,一班反對派又走去支持反「佔領」鼢翰T華呢?

反對派鍾意分裂再分裂咁玩杯葛,唔少網民都睇得幾開心。「Patrick Wong」就話︰「『犯(泛)民』呢招玩分化......一直係咁!見怪不怪。不過不投『泛民』王凱峰是正確的。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻