logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

陳沛然投棄權票 慘遭反對派抽秤

2017-12-19

反對派鶭釣くW則修訂一事上衰髐妨寣A就互相指責,最新一輪黻答k就係去怪罪明明講鬫菑v係「中立」、唔係「泛民」屩敺ヲ犮萿k會議員陳沛然。話說陳沛然鶭釣くW則修訂上,投鶧艉@一票黿鬌v票,雖然對結果冇影響,但都俾反對派鵅u杏林覺醒」、「真普選醫生聯盟」抽秤,前晚發聲明話佢唔「擇善固執」,要佢公開交代喎。陳沛然噚日就發聲明交代,直言好多人都支持議事規則修訂,所以自己先揀棄權。原本都係想扮睇唔到民意隉A結果人]真係交代講出事實,反對派咪仲難堪。

竟被要求盡快交代理據

「杏林覺醒」同「真普選醫生聯盟」前日針對陳沛然麛摹鬌v發聲明,話對佢咁做「極為失望」,話佢就算唔係關鍵一票、唔可以改寫結局,都應該「憑茖}心和專業精神,為香港人投下神聖的反對票」,要求佢「盡快公開交代投下棄權票的理據」喎。

「近半市民贊成修議規」

交代咪交代囉,怕你咩?陳沛然噚日就發返聲明,話自己過去幾個月出席10幾個醫學學院畢業典禮,每次都有醫生向佢提出批評,認為應該支持政府同議事規則修訂,「字眼和語氣比《杏林覺醒及真普選醫生聯盟的聲明》更尖銳、更嚴厲。我亦留意到中大的民調結果,近半市民贊成立法會修改議事規則」。換言之即係質疑,得你]惡晒咩?所以鬗牊鵀P棄權之間,佢就揀鰼鬌v啦。

佢又話,自己誠心接受意見和批評,鷌G論儮L程中,佢都有講過反對有關修訂內容,亦想利用時間換取空間,希望正反雙方可以商討,「可是辯論愈來愈情緒化,愈來愈多人身攻擊、意氣之爭,無助解決事件。」

所以話,政客成日話為鱄輕鉹H,唔通真係個個都為香港人咩?香港人主流想通過議事規則修訂,佢]咪又係拉布,仲想鬧埋唔肯同佢]一齊反對鴾H,真係幾「民主」呢? ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻