logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

陳奕迅拍動作片寧願「被打」

2018-01-05
■陳奕迅■陳奕迅

香港文匯報訊 陳奕迅(Eason)、李榮浩領銜主演之超級動作賀歲喜劇《臥底巨星》將於本月18日上映。昨日再有絕密Eason製作花絮流出,被Chris Collins打到飛起:「本身心存僥倖,覺得唔需要帶保護裝備,出拳後定住收返個力就得,點知原來最後都會成身瘀晒!」更向鏡頭展示手臂的瘀傷,笑指瘀到好似假咁;雖然被打到周身傷,但Eason就話寧願被打都不願打人,有幕打鬥戲Eason就唔小心打到武行師傅,即刻好緊張變了「苦瓜乾」樣:「打人係好得人驚,雖然係做戲,但我都好怕傷到人,好危險。有得揀我都係會揀被人打。」

而成功打造出陳奕迅這位「武打巨星」,武術指導洪金寶愛兒洪天祥(Jimmy)可謂功不可沒:「今次拍攝最難的地方係要令本身兩個唔識武打的人(陳奕迅、李榮浩)睇上去要似『好打得』,但佢]學習能力好高;Eason好勤力,對自己要求好高,有時我都收貨佢都會話薯htake,想再做好齱I」不但Jimmy大讚Eason, 連李榮浩都話Eason打到好似有替身咁:「有次看見導演剪片,我就問那個人打得這麼快是不是替身,原來是Eason!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻