logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

謝霆鋒欲開美食音樂節

2018-01-05
■霍汶希為霆鋒帶來一張附上不少刀刀叉叉的唱片。■霍汶希為霆鋒帶來一張附上不少刀刀叉叉的唱片。

香港文匯報訊 謝霆鋒昨日於北京舉行記者會,宣佈今年回到個人事業爆發原點︰音樂,重拾鼮庣釩瞻か諻悖鴾鶠I發佈會上,霆鋒帶來今年第一首主打歌《異想天開》。大會司儀問到歌名《異想天開》的意思,霆鋒說:「呢首歌係先錄粵語《有火》 ,之後再啟發我創作國語版《異想天開》,到M家為止我錄好幾首作 品,還未創作完,靈感係大到......可能我]要去外國唔同地 方錄音呀,就係為特地去錄結他聲呀、弦樂呀等等。」 主持人問今年有冇計劃出專輯,霆鋒就話:「我唔敢話係專輯, 但我確實響音樂上面有好多想法,如果有新的好意念帶到畀大家, 有更好的創作的話,都會有出product的可能。」

除此之外,經理人霍汶希(Mani)亦都鰤O者會上代粉絲跪求霆鋒開演唱會,同時帶來一張附上不少刀刀叉叉的唱片,Mani搞笑說︰「我呢份禮物係想講,如果霆鋒肯開演唱會,佢用上面的刀刀叉叉掟我都得!」然後仲叫台下粉絲起哄大喊「演唱會、演唱會」。而霆鋒的回應就係: 「我覺得現今大眾聽音樂同時追求一種體驗,所以我們未來的方向,可能搞一個美食音樂節,入場人士都可以品嚐到我為大家鬘@界各地挑選的美食,亦會有我創作的全新菜式,當然每晚的重頭戲就係音樂會,不過要搵到適合的場地係目前最困難!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻