logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

追仔無須計劃? 張晉:可能有驚喜

2018-01-05
■張晉夫婦昨為其代言的健康食品造勢。■張晉夫婦昨為其代言的健康食品造勢。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)蔡少芬(Ada)與老公張晉昨日到工展會出席代言的健康食品品牌活動,全程兩公婆打情罵俏,談到生仔問題時,張晉笑言:「可能有驚喜呢?」

剛由日本返港的Ada,透露聖誕及除夕與家人去了大阪滑雪,並計劃農曆新年跟家人、朋友及同事去旅行度歲。張晉即反問:「乜有計劃咩?通常passport唔鬺瓻蛂A我都係唔知去邊,做洬w係去玩?」Ada即解釋:「男人做大事,唔使記呢齱A你到時出現就得喇。」張晉聞言就笑說:「你籌劃得好好,唔做演員可以做呢齱C」

Ada指老公以前拍戲,睇熟劇本就得,現時開戲就要兼顧更多。問到家頭細務是否由她負責?Ada說:「我的確係有好多自己麰p劃,想寫劇本,但我每日都忙到好精彩,要照顧屋企湊女睇功課,所以未開展,睇黿i生請唔請我做編劇,不過我驚唔知幾時先交到劇本,希望有機會實行。」問到可會計劃追仔?Ada笑說:「呢樣就要問老公,或者經理人喇!咁你]想唔想我有驚喜呀?不過要先調理好身體,同食多灠楛d食品。」張晉則笑說:「可能有驚喜呢?驚喜唔使計劃。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻