logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

肥媽稱讚是大好人 洪羅拔癌症離世

2018-01-08
■洪羅拔生前在圈中人緣好好。■洪羅拔生前在圈中人緣好好。

香港文匯報訊 前亞視藝員洪羅拔昨早在威爾斯醫院離世,享年61歲。有指他不敵癌魔,在姪仔照料下離世。其生前好友肥媽(Maria Cordero)證實死訊,肥媽更表示:「佢係一個大好人,經常安排好多聚會,我們由84、85年開始每年聚會,係一個非常難得鵀n人。佢唔鰜蚹畯怑茩茬ㄜ禷}心。」洪羅拔將於本月16日假紅磡世界殯儀館設靈,17日出殯。

洪羅拔契細佬漢洋在電話表示前2日約鱈揚繾僎滿A佢話唔舒服沒出來,昨早留言畀佢,但佢原來已走了。洪羅拔年前傳出患有肝癌,問到是否因癌症離世?漢洋說:「我唔敢講,交畀佢屋企人宣佈。一直知佢唔舒服,本來我]話再約食飯,因為佢過幾日生日,本來諗住同佢慶祝。」

胡渭康(William)昨天到深水儹|行見面會,宣傳下月舉行演唱會。接受訪問時,提到洪羅拔因肝癌離世,William表示收到消息,大家以前一齊玩,但呢個世界每日都有人來有人走。舊年食過一次飯,都半年前,大家仲玩煮飯仔,佢身體唔舒服都有一段時間。

郭政鴻上載黑白照悼念

另外,郭政鴻昨午於微博上載兩人合照,並將合照轉為黑白色以作悼念,他留言說:「今天係我非常難過的一天,一位對我非常好的兄弟『洪羅拔』走了!記得當年係佢第一個鼓勵和支持我入娛樂圈的人!我還記得你借衫俾(畀)我著(荂^!等我可以好好見人!係你第一個鼓勵我參加第四屆新秀歌唱比賽!和你的一點一滴我永遠都不會忘記!希望你去到另外一個世界!可以繼續開開心心!……永遠懷念你鴻仔。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻