logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【陳太跪低】肥黎操盤捧周庭 「民主阿婆」轉捊窗H

2018-01-22
■陳方安生忽然撐唔識鴭P庭,轉悀壯皏O人嘖嘖稱奇。 fb截圖■陳方安生忽然撐唔識鴭P庭,轉悀壯皏O人嘖嘖稱奇。 fb截圖

所謂「為利益而結合」,「民主阿婆」、前政務司司長陳方安生此前話唔識周庭係邊個,但佢最近鰫P庭嚙嬼|宣傳單張中講幾句話撐周庭參選,咁到底佢係之前有失憶症,定係之後有,先令到佢五時花六時變?有網民就突破盲腸,話陳方安生同埋李柱銘,加埋壹傳媒集團鴽j捧,好明顯係「禍港四人幫」幕後操控,整多個傀儡畀佢]舞啦!

冇狙擊「香港眾志」一排鵅u無敵神駒」仇思達近日終於發帖,佢上載魕P庭選舉宣傳單張中,仲圈住其中陳方安生話「我們需要一位對『一國兩制,港人治港』有承擔,擁抱民主、自由、法治的年輕人進入議會,捍衛香港的核心價值」一段。

神駒繼而引述新聞報道指陳方安生在上月19日出席傳媒茶敘,被問到會否支持周庭時回應稱「我唔太認識呢位女士」:「十成按揭民主阿婆又話唔識周庭,點解走去老點市民亂撐?係咪『肥佬黎(壹傳媒創辦人黎智英)吹雞,陳老太跪低』?」

「狗主」黃毓民的支持者錢偉洛就道:「一睇又係四大天王(陳日君、李柱銘、陳方安生及黎智英),好明顯後面咩人操盤,周庭入到議會會點樣,你懂的。」

「Fong Sitefong」也指:「查實係生果老闆(黎智英)撐邊個,D(齱^人咪歸邊lo(囉),老闆都要向大大金主證明自己仍有影遄]響)力,D(齱^水咪繼續泵。大家都係搵食隉A點會咁認真幫香港推動民主自由。」

網民批李柱銘盲撐噁心

「Milk Tea」就狠批同一單張內李柱銘撐周庭鶿q說話:「 民主老坑(李柱銘)果(鶠^段炟u係好噁心,『對民主充滿熱誠同堅持。』你同人講一個當初話抵唔住壓力,所以龜縮左(驉^一輪謘]鵅^人,你讚佢有堅持,我都唔知當民主老坑係失憶定矇×左(驉^!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻