logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

反老馮者續迫害

2018-01-22

Tommy Tse︰第一,老馮基戀棧權位,乞人憎!第二,政治是要講原則,沒錯,有人說如拒(推)翻Plan B有損民主原則,但這個只是第二層次的原則,第一層的原則有是用盡一切「合法」的方法爭取民主!如果明知會敗選而維護第二層次原則,只流入書生論政了。

林安邦︰桃(姚)松炎都未必贏,呢兩條茄理(哩)啡(意指老馮和民主黨袁海文)輸×硬。

Wong Ka Chun︰好心你啦阿伯,連黃毓民都不選啦你都仲要選,成個民協是你阿基的個人財產來架(謘^?

Kennedy Ip︰再出馮檢基,我家三票拋落海都唔會投畀佢。

Cary Cheung︰我一早講鰶壁阭繵悒[「初選」不是爭取贏,而是爭取排第二等執死雞,到時你含乜都要畀票佢。

撐老馮者挺攬炒

Jacky Lee︰而(M)家唔駛(使)真DQ都可以搞亂非建制啦!

Fai Ho︰其實真DQ蠪lan B。

Siegfried Lee︰支持成個制度解散,民協同民主黨照出候選人,一齊攬炒,要話俾(畀)個(鶠^班人知,唔合作,就一齊輸囉。

李芄紫︰超失望。姚松炎居然連合約精神都沒有。談何民主?

Wilson Li︰我呢下真係覺得攬炒佢地(])先會醒覺。

Cheng Keng Ieong︰有D(齱^「本土」人士曾經話呢個「初選」根本就係一場大龍鳳,一唔岩(琚^自己心意就DQ,根本唔應該參與,應該直接出選。 本來我係好想話佢破壞整個民主派共識,勁想開名話鬼佢,但現在見到馮檢基個CASE(情況),我真係好慶幸自己無咁早出聲,因為佢地(])某程度上係岩(琚^的。

資料來源︰facebook留言

整理︰香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻