logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】反對派驚假 狂罵黃成智參選

2018-01-22
■黃成智   fb圖片■黃成智 fb圖片

反對派班人真係幾惡謘A自己心儀鴾H選,就算犯鱆k都唔畀DQ,但一囍菑v睇唔順眼鴾H,就算開句聲話參選都俾佢]狂鬧。曾任立法會議員龠嬰迄慼A噚日宣佈以獨立候選人身份參加立法會新界東補選,希望多個中間路線畀市民選擇,仲講到明自己係最後一次參選。不過,消息一出,反對派陣營班人即刻鬧佢係「鬼」係假慼A仲大鬧佢政棍,話冇人會支持佢。既然係咁,佢]使乜驚到狂鬧人呢?

以「最大勇氣」最後一次參選

黃成智噚日開記招,以「選擇理性的勇氣」為口號,宣佈自己參加新東補選,佢話希望憑自己麉i氣,將多元理性、追求民主嬼n音帶出薄A守護香港核心價值喎。佢話,今次係佢最後一次參選,亦都係佢人生「最大的勇氣」。

話晒都係反對派出身,黃成智曾經都係民主黨成員之一,但今日一話參選,即刻俾班反對派支持者冷嘲熱諷、鬧到反艇。「Drew Yip」就話︰「最憎中間路線,想左右逢源但其實兩頭蛇,左右不是人。此等乃政棍之極致。」「Leo Tse」狠批︰「你話唔係鬼,我真唔信。」「Philip Chan」亦陰謀論道︰「他目的是陞薔D派的票。」

虃J諷說話仲難聽。「Wai Leung Cheng」譏諷︰「新東馮檢基收啦!」「Matthew Cheng」亦話︰「唔信鏡,都信泡尿魽I」「Erich Tuen」就燒埋民主黨嚽|話︰「前黨友范國威當選後而(M)家又彈出個黃成智。唔通民主黨韱NA係千辛萬苦自自私私都要做議員,同民協大佬互相輝映?」

「Bernard Chan」揶揄︰「撐!爭取第三度敗選。」黃成智竟然有回應喎︰「我只想香港的政治光譜更寬廣,聲音更多元。」算啦,反對派向來話乜就乜,你話唔係假撲冇用謚捸C

新界東參選人目前仲有民建聯同工聯會嚝H家彪、「新民主同盟」范國威、獨立無黨派鼣砲仵Z同冇填政治聯繫鼣秣穇j。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻