logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:避談「抗爭」後果 戴妖續推後生去死

2018-02-09

特區終審法院講明,日後再判有關牽涉暴力麉D法集會案件,就可以判即時監禁,但總有人唔理三七廿一繼續煽動,講緊鼢N係「佔中三丑」之一奰鳩砥]戴耀廷)。戴妖前晚凌晨就鐪acebook稱,抗爭者「不用假設法院必然站在你的一方」, 仲煽動年輕人只要「深信是公義的,就勇敢去做」。就連反對派中人都揶揄,份判詞有乜影響,戴妖呢班「泛民」又點會同你講?有人更直言「日後基本上已係咩都唔做得」,班幕後黑手隨時輕判,留返曮嵽籵靶咁話。

戴妖鐪b篇文提到,騿u威權」之下,「抗爭成本必會越來越大,不用驚奇」,但點大法,有咩後果,當然就閣下自理,唔好旨意佢講畀你聽。佢仲話︰「只要不放棄,我們一定會成功。」至於成功定義係咩,又真係得佢先知啦!

反對派都有人睇唔過眼

你有你咁睇,好多反對派中人其實都唔認同。中文大學講師劉正管理髽b專頁《無神論者的巴別塔》凌晨亦出文指,今次「雙學三丑」鴽P刑,確立鰶壑屁W班人嚚釋說u涉及暴力」,日後再有咁黿〞p,上訴庭鴽P處監禁判決就係量刑參考,如果牽涉更大成分暴力,判刑就會更重,坦言:「即係只要你怕坐監,日後基本上已係咩都唔做得。」

佢仲話,「佔領」幕後黑手隨時冇事,結果都係年輕人受靶︰「如果用呢個標準,『佔中三恥』同一堆飯(泛)民大台老屎忽,隨時全部輕判,想為香港犧牲儭禤瘜ㄤL,結果受靶鵅A又係比(俾)佢地(])話係鬼鵅y本土派』後生。」

fb專頁《百彈齋主》亦批評班反對派議員就從來唔同網民解決今次判決有咩影響,令成班支持者「全唔知發生乜事」,「唔怪得做『泛民』議員咁輕鬆......連咁大件事,都唔洗(使)解釋,係得班民間人士講同研究,律師?議員?嘿。」不過算啦,反對派班都唔係第一日推班年輕人去行先死先啦!

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻