logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】被爆賣淘寶貨發老脾 「賤根」喪抽死難者水

2018-02-12
■賤根將淘寶貨當自家出品。 fb圖片■賤根將淘寶貨當自家出品。 fb圖片

「城邦派國師」陳云根本來都係周時傻爁綸鵅B唔記得食藥咁款,俾人嗌佢做「傻根」隉A但經過前日車禍慘劇之後,大家或者要改口叫佢「賤根」。聲言要「港中區隔」懮,俾人踢爆鬗策~年宵賣淘寶貨之後,惱羞成怒去抽車禍水,話自己俾人嘈完之後嬲得滯取消「祭天」,之後就發生魖捏苤A係「皇天震怒,天滅香港」喎。呢單慘劇死咁多人佢仲可以褸L口癮,除鬻N血都冇其他形容詞去形容佢苤C

話說《熱血時報》今年年宵大縮皮,由維園縮到去旺角花墟擺檔,推出鱄齯皏H「國師陳雲出品」為名鼣f仔,好似一隻「戰鬥碗」就盛惠六草洁A年畫賣80蚊至120蚊不等,最貴麉Y成千蚊鵅u馬頭明王金剛橛」。

年宵轉賣貴43倍

值唔值呢個價?有網民踢爆呢鶷^寶都有得賣,價錢仲要平一大截,好似「戰鬥碗」咁,最平每隻個半人民幣,而「合和二仙」年畫同樣都係個半人民幣有交易,咁計落,賣一幅年畫就可以賺成43倍咁多。

吊高謗瘜ㄩ漶A但賤根一向都聲言要「港中區隔」,如今俾人踢爆賣國貨,自然就傷到一班「信徒」個玻璃心啦,有人就不惜同賤根打對台苤C

賤根前日就打髐@大篇洁A間接承認「國師陳雲出品」其實只係淘返黻窸f,一時話自己揀黻窸f都係好洁A一時又話自己套「港中區隔」唔係要隔絕國貨同「北水」,如果佢班「信徒」咁都唔明,就快矘ぁh佢對頭「偽港獨」劗銦A佢唔需要矕慾O低下鴾銕貜杻{。

「無敵神駒」仇思達就即刻回佢帶,摷到賤根曾經寸「青症」Cheap禎(游蕙禎)某次嚘X袍係淘寶貨色,仲話淘寶係「港獨派」生產基地,呢鋪真係「老師又中」,不過係中回力鏢。

稱「皇天震怒天滅香港」

講咩都俾人窒,賤根扯晒火都係人之常情,不過唔使將車禍慘劇拉埋落水N?佢再出po話本來諗住鰜e日晏晝「祭天」,「然而,今日上午一群仆×陷(R)×鏟(剷)早死早茼漸家在諷刺我售賣『中國貨』,我便連簡單的祭祀也取消了」,最後就6點鐘爆出車禍。佢仲嫌唔夠喉,之後薯h句「皇天震怒,天滅香港」,好似成個香港得罪鼳咁。

咁離譜嚜☆隉A就連跟過賤根鵅u腎弟」盧斯達都睇唔過眼:「死亡車禍令人心寒,但老人的深層自卑變種成以為可以用『祭祀與否』影響世界安危的自大,則更令人齒冷。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻