logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「民陣」霸大台 尊重言論得把口

2018-04-09
■《新報人》報道「民陣」霸「大台」鬧劇。  fb截圖■《新報人》報道「民陣」霸「大台」鬧劇。 fb截圖

「佔中三丑」之一奰嘆ㄖ呇]為鼓吹「港獨」備受社會各界狠批,反對派為鷐脾加上要宣傳選舉,前晚搞集會話要「捍衛言論自由」,結果咪就係過唔到人都過唔到自己囉。當晚多名「獨派」學生會中人投訴「民陣」唔畀佢]上台發言,批評「大台」話尊重言論自由其實得把口,最後都係「狗改不了吃屎」喎!唔少人就看透世事咁話,你估「泛民」真係捍衛言論自由咩,都係借議題為未來嚙嬼|造勢隉C

稱行政程序拒批發言

據浸會大學傳理學院新聞系學生刊物《新報人》前晚報道,中大學生會會長區倬僖騿u香港民族陣線」龠健|上話,有「民陣」職員拒絕畀佢]上「大台」發言,原因係大會「只容許學聯代表發言,而不容許學生代表發言」。

樹仁大學學生會外務副會長暨學聯常委張朗軒亦話,佢]大前日同「民陣」「接洽」時,大會容許佢上台發言,但前晚突然拒絕,佢對「民陣」翵M定感到詫異,其後仲鐪b發帖講返始末。

張朗軒話,佢]通過學聯表示,樹仁學生會、中大學生會想發言,「民陣」都話冇問題,「但到現場後,我們表示想發言,『民陣』表示只接受學聯代表發言。即使我身為學聯常委,想以學生會或學界身份發言,(但)『民陣』表示不能夠接受。」

佢又爆當時對方係咁講鵅G「『如果個個都話學生會想發言咁咪好大獲(鑊)?』......當我地(])不分派別去支持言論自由,點解想上台發言都可以話『行政上問題』唔允許,我不能夠接受有人要強加我係學聯代表而唔係代表學生會或者學界。就是次『民陣』的態度與處理手段,我只能夠表示遺憾並強烈譴責。」

唔少網民就留言批評「大台」文化。學聯代表會署理主席張倩盈其後留言「晒U」,話佢傳訊息畀「民陣」fb專頁,問佢]有無「學界」發言時間,「睇怕當時誤會鬻皕Q代表學聯發言」,所以就唔畀張朗軒以學界身份上台。不過,張倩盈都忍唔住呻句:「但講真,學生會成員去到,我又有電話聯絡,當臨時換個發言人有幾難......行政問題......」

「獨門」呻屈狗咬狗骨

「獨」人之一、中大學生會代表會民選代表袁德智亦話:「發個言都係十分鐘姐(隉^。行政程序只騿]係)藉口,如果有心,就算加多個人應該點會唔俾(畀)你講兩句,『民陣』真騿]係)有趣。大台真騿]係)不了,以後『民陣』搞咩你都係咁先啦!」「James Wong」則留言揶揄:「到今日咁黈玊翩A『民陣』如果都冇呢個sense(觸覺)分清學界、學聯都真係個笑話薄C」

有出席集會鵅u無待堂堂主」盧斯達也批評「民陣真係狗改不了吃屎」、「你以為言論自由是香港人的公因數,但『泛民』的公因數只有選舉」。盧斯達仲指出,當晚長毛(梁國雄)講講鼢N話要令「中共」知道唔係冇代價,下一步要全速開始「風雲計劃」,搞區選喎,「笑×死。」

回應偏幫「泛民」出晒面

「民陣」自己就發聲明話,佢]只係收到學聯麰n求,亦留鰹伅﹠q學聯,最終唔畀學生會上台發言,都係「民陣」代表同「泛民」議員助理「轉告」,「以學聯代表名義,而非個別院校學生會名義發言,較能為合辦的各個方面,包括民主派會議各議員所『接受』。」

咁即係有傳統反對派議員唔畀「獨派」學生會上台講炾捸A言論自由喎。「獨派」組織「學生動源」、「香港民族陣線」噚日都出鷙n明鬧「民陣」損害言論自由。

因「港獨」言論而起龠健|,最後唔畀「獨派」講洁A最後得返班關注出年區議會選舉、後年立法會選舉鴾H發言,成件事都幾典型鵅C你以為「大台」唔知「港獨」瀨洁B真係想畀你]講「港獨」咩?你班學生哥咁都唔明? ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻