logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【有鑊即卸】唔准「獨生」上台發言 郭紹傑:唔好屈我

2018-04-09

話要捍衛言論自由,最後俾人踢爆唔准「獨派」學生上台講洁A咁樣衰要點解圍?「民陣」就將問題變成「集體責任」,拉埋「民主派會議各議員」入薄A話咁樣先係大家「接受」鵀w排,有人就諗到要搵人祭旗,話係疑似「佔中糾察」郭紹傑唔畀學生發言喎,郭紹傑隨即留言話「唔好屈我」,自嘲自己騿u大台」下都係小薯一名,「一日最衰都係郭紹傑?所有炡ㄚY郭紹傑搞成?大家唔好咁抬舉我啦!」

爆單咁嬼鉬D,反對派又唔知點落台啦,網民「Cheung Chi Fung Johnny」就學晒戴耀廷齱u誤會」、「可能」,留言話︰「就我今晚現場所見,中大嶺大學生原本同『民陣』相關人士有交待,係被容許上台,但我見到係疑似Siu Kit Alex Kwok(郭紹傑)意(圖)阻止學生進場發言,少數把持『民陣』的人自作主張,咪又搞到大家互相止(指)責吧!」

咁樣一講,咪由「大台」問題變做一男子問題囉,好多人都跟口就鬧爆郭紹傑「×街」。

不過,郭紹傑就留言反駁,叫大家唔好屈佢,仲批評齯H未搞清楚事實根據,就亂咁指責人,「根本冇邏輯可言」。 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻