logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】Cheap禎怕坐監忽然孝順

2018-06-05
雖然雙親已經病鰲X年,但Cheap禎一直以來都係飲飲食食。網上圖片雖然雙親已經病鰲X年,但Cheap禎一直以來都係飲飲食食。網上圖片

「青症雙邪」之一韔heap禎(游蕙禎)話唔求情又求情,其中一封仲不斷「賣小強(扮弱小博同情)」,話自己雙親患癌,自己同父母相處黈伅﹞@直倒數緊,所以希望唔使坐監,畀佢「盡孝道」咁話。不過,唔少網民都對Cheap禎翵D情冷笑一聲,質疑佢忽然孝順,只係為鱄屭洇內吽A仲反問佢︰「講到自己咁想陪家人,咁之前又搬出黎(薄^住?」有人亦一針見血咁話︰「坐監先識話照顧父母。既然要坐監可以令你變得孝義,你更加應該入去坐啦!」

話雙親患癌 突然「盡孝道」

Cheap禎話自己爸爸2011年確診鼻咽癌,之後仲擴散到肺部;媽媽就2012年發現大腸有癌細胞。雖然雙親已經病鰲X年,其間Cheap禎亦全力參加選舉,搬埋出薯矰S同的士梁(梁頌恆)過夜,又成日同人去飲飲食食,得閒又茪U古裝、化行妝咁影相派軍糧等,真係完全唔發現原來佢鼣B境咁悲慘。

Cheap禎似乎同大家一樣渾然不覺,所以鬗鬙彌w病幾年後、要判監之前,佢先突然發現自己需要留鬗鬙嬤倥銦u盡孝道」,希望法官判佢社會服務令,唔使佢坐監咁話。唔講仲以為法庭係判鼳4年唔畀佢見父母w,其實法庭都係判鼳4個星期隉A之前灡伅﹌慦k都唔心痛,呢4個星期冇理由唔得鵅C

突然扮孝順,衋萼疏壔搳A霞姨都唔派飯盒啦,法官噚日都好直白咁話,呢個唔係有效求情理由鍐{。

變臉樣衰 「更該入去坐」

Cheap禎變臉變得咁樣衰,網民點睇呢?「Chan Wing Him Ken」最簡單直接︰「算吧啦你,博上鏡!法官判得好!」

更多人就批評佢有事就咫鬙嶸f情謙袙b。「Vincent Lau」直斥︰「一有事就搬老豆(竇)老母出黎(薄^求情!」「Sin Cham Wong」有個加強版講法︰「求情時,講到自己就R家×甘(咁)嚗芊C」「Gavin Tai」揶揄︰「又推老豆(竇)老母落火坑,又一個『好有責任感』鵀~青(輕)人。」

「Hadry Lee」就以子之矛,攻子之盾話︰「『有機會盡自己作為女兒』的責任?我可以解讀為扑牬諢]游蕙禎)係過去廿年薄A一直都未有盡過作為女兒既(鵅^責任?」

「Mon Tse」應該算係講得最持平︰「平時就唔駛(使)照顧父母。坐監先識話照顧父母。既然要坐監可以令你變得孝義,你更加應該入去坐啦!」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻