logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民怨判得太輕

2018-06-05

James Chang︰判得太輕,在事件中,他們兩人帶頭以武力衝擊立法局(會),引致有保安員受傷,再者立法局(會)是定(訂)立法(律)地方,他們(的)舉動是公然莫(漠)視及挑戰法律,現在面對判刑中,就博同情,扮可憐,連父母生癌都搬埋出薄A非真心悔意,只求脫身,裁判官太婦仁(人)之人(仁),應判監十至十二個月,並賠保安員醫藥費及立法(會)維修費。

Mak Mak︰兩位大學生,本應有大好前程,好玩唔玩搞政治,見到前者要坐監,先致(至)用親人來求情, 完全冇一點悔意,坐監以(已)經是小懲罰,種乜浀],得乜洈G......抵死!

Christine Hon︰破壞社會安寧,任何理由也不成立,何況弄致有人受傷,犯罪就係犯罪,你估仲係三歲細路仔,要為自己做洬蚞幙d任,所謂自所(作)孽不可活。

蔡福華︰既然講到自己咁有承擔,又知錯鵅Fe(M)家就去承擔責任啦!

Michael Fung︰判得太輕,應該用刑罰警示所有年青(輕)人,不得胡作非為,不得自己想怎樣就怎樣,社會係有公義同法治,怎可違法,要守法。

Hoi Chan︰判刑太輕,市民氣難下。

Yeung Au︰如果衝擊法庭吾(唔)知點?

資料來源︰網上留言

整理︰香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻