logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】反口求情 「大難臨頭各自飛」

2018-06-05

「轉身遞封求情信先!」啊,係3封求情信先琚C之前仲口響響話自己唔會求情鵅u青症雙邪」之一韔heap禎(游蕙禎),噚日賣甩黨友的士梁(梁頌恆)一次過遞3封求情信咁多,舉動之肉酸真係令人不忍直視,仲搞到的士梁姑姐鰨x外發難,鬧Cheap禎反口w。有網民就揶揄同的士梁有曖昧懮︰「真的夫妻有如同林鳥?大難臨頭各自飛?應驗了。」

的士梁被賣豬仔 姑姐狂鬧

之前大大聲話唔會求情,仲狠話放到世界盡頭咁講「只有做錯事鴾H先會求情」,結果大大個回力鏢掟返埋自己塊面度,唔止自己寫鱈囧D情信「賣小強」(扮弱小博同情),仲搵埋中學老師同社運人士幫手寫,你話冇預謀都冇人信啦。

的士梁係咪俾Cheap禎賣豬仔,佢自己就無講,但肯定佢姑姐就唔知情啦。有媒體噚日就報道庭外情況,話的士梁個姑姐鰨x外發難,鬧Cheap禎明明講好鱄屭D情,但結果反口,質疑佢係「泛民鴾H」鰜覂竻諍{。咁耐人尋味嬼羲k,向來視佢]為「鬼」鴾牊麍ㄓ中H就留言質疑︰「即係乜?梁(頌恆)是建制派呀?」

「點威點威 原來又跪低」

不過,更多人鴾狨釩Y恥笑Cheap禎昨日垮m、今日跪低。網民「Po Tai Yeung」寸爆話︰「點威點威,原來又跪低!」「Chiman Lau」就諷刺道︰「都唔係型到最後,真係好失望。」「Pang Kwok-kin」直言︰「先大叫不求情,博『黃屍(絲)』掌聲,然後細細聲求情。」

「Peter Ng」表示︰「當日意氣風發,今天搖尾乞憐,如果不給予教訓,牠(她)永遠不會成長。」

唔少網民都話Cheap禎之流反口好平常。「Jonas Cheung」話︰「反口,無恥,這些是常識吧?」「David Lam」亦話︰「從來都係反口覆舌謚捸I咁×巴閉唔好求情呀嘛!」「Cham Lim」表示︰「牠(他)們這種『泛民』、『港獨』流氓,出爾反爾亦不是第一次而是經常性出現的陋習,但可惜是香港選民的低智質差才導致牠(他)們有機會當選!」

求情代表有錯 「摑邪恆一巴」

咁樣求情應唔應該有用呢?「Lee Lee」認為,既然Cheap禎都覺得自己有錯,應該重判啦︰「求情即是代表自己有錯,錯就要認,打就要企定!」「Tim Yu」亦寸Cheap禎異想天開︰「呀!求判社會服務令?不如求情無數或無罪再獲堂費啦!」

「Leung Hing」就以「哲學問題」反問︰「佢兩個明明係同一樣身份(一樣係不被承認的垃圾已完),做同一樣行為,點解會一個知錯,另一個就話自己冇錯呢?係邊個打邊個一巴掌呢?」

不過遞完求情信,Cheap禎即刻戴返頭盔,鐪b度引用屈原鵅m離騷》,又話自己無悔喎(圖)。真係想有悔意又得,彈弓手收返悔意都得。

港區全國人大代表陳曼琪就鐪b出文慨嘆︰「屈原《離騷》是表達愛國愛民的情懷。如屈原知道現代人這樣引用他的作品,他有什麼感覺呢?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻