logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【街談網議】黃雨嬉山又嬉水 自私精害己害人

2018-06-08
■一班人鷇屨B下嬉水,害己害人。網上圖片■一班人鷇屨B下嬉水,害己害人。網上圖片

颱風期間遠離溪澗是常識吧,更何況黃雨警告下到山洪暴發的黑點--大城石澗嬉水,直情係玩命啦。有網站前日上載一批照片,顯示一班人2018第一個一號風球加黃雨警告中挑戰大城石澗,並揶揄他們「不怕惡劣天氣,亦不怕山洪暴發,完全係勇者無懼」。唔少網民批評,話佢]一旦出意外,除鰹`自己,分分鐘害埋救佢]鴾H,實在係自私無極限。

大城石澗位於城門水塘北端,源於香港最高的大帽山,係香港最大鴷蛩謘C即使天朗氣清,石澗水源也非常充沛,一旦遇上大雨,隨時山洪暴發,單單在1995年,就有4人在此遇上山洪而送命。

帶隊闖石澗 「神人」曾需救援

天文台前日發出一號風球並發出黃雨警告,近日新開的facebook專頁《山野龍咁威》,就上載髐@班男女鷇屨B警告時,在大城石澗「玩水」的情況,相中只見當時水流極洶湧,但一班人嬉皮笑臉鬗j水中爬薊戎h、擒高擒低影相,真係睇鶩茬覺得牙煙,發文者都寸佢]「勇者無懼」。

佢仲揶揄:「上次圖中一位神人,扒艇反艇爬唔返上艇,鬗j海漂流幾個鐘,動用到水警救援,今日仍不畏危險,帶隊勇闖大城石澗,我山野龍咁威都冇佢咁威!」

「出事又要救」 「應票控罰錢」

唔少網民留言鬧爆呢批行山友。「Wing Yuen Kwong」道:「係人都知落大雨山澗好(可)能會山洪暴發,到出左(驉^事又要消防去救你,汝(與)其係咁點解唔等天氣好轉先去呢?」「Murphy Shin」就狠道:「唔該唔好害灡屭冪同民安隊員!他們一點都不值得為你這班白痴而賠上寶貴的生命。」

「The Chans」就建議:「可唔可以提議警務處訂立規條,如有違規,發告票。就算遇到危險救得番(返)都要罰錢,救唔番(返),由家人代交罰款。」「Mickey Leung」亦話:「(一旦有意外)動用大量人力物力去救佢],救完佢]開返條單就痝漶I」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻