logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

網民點睇曾俊華言論

2018-06-11

Fuk Loi Ip︰一個廢人講廢話,在職時有乜表現?年年估錯數字離晒目標,今時今日埋鰜矷]絲)堆,只係一件×××××一件廢物,香港有今日樓價佢同佢大佬貪曾有全部責任。

Mau Kau Lui︰食碗面反碗底,當時(與CY)不同政見,做乜要做政府第二號人物?

Bob Lee︰點解佢又唔講齱u黃屍(絲)」鵀甈陛A又騿]係)雙重標準?

Kc Ho︰好明顯呢條牆邊草,見人講人話,見鬼講鬼話啦。

Christina Yee︰呢個論壇都是由黃黨舉辦,當然要講下(鵅^主辦幫想聽既(鵅^野(洁^。

Benny Wong︰如果俾(畀)佢做鰳S首,到頭來「泛民」咪一樣會鬧佢,唔係「泛民」咪無存在價值囉。而家佢係(騿^度講風涼話梗係爽喇(啦)。

Alexjan Ford︰被他們諷刺就正(證)明你(何君堯)和CY都做驉I

Sandy Siu︰呢個曾俊華,我由頭到尾都唔鍾意佢,做財爺時,成日C(斯)C(斯)縮縮,無厘(喱)歡(寬)容大方,hea髼ea咁......到出講黚S首,又懶風趣幽默......前後兩個樣!乞人憎到死!

Zhantu Huang:繼公民黨梁家傑之後,當不成特首,即刻反轉豬肚。

Patricia Siu Lai Ho︰好彩,佢做唔到特首,原來他假成咁!

資料來源︰facebook留言

整理︰香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻