logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】Cheap禎要減肥 驚爆食避孕藥多?

2018-06-07
■Cheap禎十分珍惜最後時光,同「猛烈南瓜」去「龍圖閣」食中菜。網上圖片■Cheap禎十分珍惜最後時光,同「猛烈南瓜」去「龍圖閣」食中菜。網上圖片

反對派中人搞唔到事就開始行煽情悲壯路線,不過有時都要夾鴾f供謘C「青症雙邪」個Cheap禎(游蕙禎)日前求情先講到自己幾咁想珍惜分秒去陪伴父母,但飲食博客(blogger)「猛烈南瓜在飯桌」前兩晚就寫文大爆自己早兩日又同Cheap禎飲飲食食,想借羉敢﹞憒r去幫佢漂白。其實,呢位blogger都真係好錫Cheap禎謘A搞到自稱「愧對患癌雙親」懮食到肥肥白白,仲俾網民揶揄係入獄當減肥。一直好撐佢黈禸け論員岸伯(黃覺岸)仲突然爆句「肥無罪,食得避孕藥多而肥都係無罪」,搞到劇情突然超展開。

經常鐪b貼自己同Cheap禎飲飲食食,仲要唔係好洐灟鵅u猛烈南瓜」,鶵g扮晒食評鴾憳蛂A一開首就先話自己心情「特別沉重」,因為Cheap禎佢]5條友騿u自己工作地方」「抗爭」,但俾人判4星期監禁,話「荒天下之大謬」。見佢咁講,唔通真係名正言順咁做麉O安,俾佢]「暴力抗爭」而整親係抵死?

呢筆唔講啦,睇韔heap禎點樣珍惜最後時光先。「猛烈南瓜」話,佢]近日已經第三次去到尖沙咀中菜館「龍圖閣」食飯,就算Cheap禎明明想陪父母、轉鱄嗽N都照到,幾有大家心,佢仲約「猛烈南瓜」年尾再食過w。

求情話食齋 求完食返肉

「猛烈南瓜」一路形容Cheap禎幾咁清心食齋,文章最後又話︰「妳選擇不上訴,一定有妳原因,與其拖拖拉拉不如引刀一快;我就當妳入去修行三個星期,希望妳無穿無爛出返來,到時再飲過。」衝擊整傷人鴾H講到成個受害者咁,唔知頭唔知路真係會以為Cheap禎好慘謘C

不過,佢]之前約定「下次食羊腩煲」喎,乜又唔食齋臐H定係求完情之後,佢父母奰顴f即刻好返?造物主真係神奇隉I

社運淫亂事 岸伯見得多

不過,最慘鴭l終係,食到Cheap禎肚腩都多鱄荌憿A唔通真係化「悲憤」為食慾?鰫之Bfb一個有關Cheap禎儱s聞轉載帖子,「Teddy Li」就上載Cheap禎個肚腩張相仲留言寸爆:「坐一個月監減肥最好。反正最近條女食咁多好西~」點知岸伯叫對方唔好咁口賤之際,突然爆一句「肥無罪,食得避孕藥多而肥都係無罪」。

嘩,食驉u誠實豆沙包」乎?呢一句真係「震驚世界」囉!「Teddy Li」即刻揶揄:「臐A我就無話佢食過乜野(洁^藥呀鵅C人地(])私生活我一向就唔評論鵅C之但係亂Up(U)人地(])可能食避孕藥致肥的人(即係講緊你啦 on8) ,呢種作風就幾無口德苪」

岸伯就急急「澄清」:「 我都無話誰,見得社運界淫亂事件多,但從來尊重個人自由。」

有人爆響口諢I點睇,食住花生當笑話咁睇囉!■香港文匯報記者 甘瑜、陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻