logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

祖藍未決定會否陪妻入產房

2018-07-23
■王祖藍■王祖藍

香港文匯報訊 王祖藍前晚現身陳志雲TALK SHOW。祖藍上台唱歌並和陳志雲傾計,志雲恭喜祖藍同老婆李亞男有纑B,祖藍話:「放鬆就得喇,我公司好旺,計晒成公司有4個人大肚。」然後志雲又抽古巨基水,笑基仔結鰼B咁耐都仲未有BB,祖藍就提議:「叫佢薛琱膝q就得。」點知被志雲反問係咪想撬英皇齯H。

志雲又問到祖藍同李亞男有身高差,第一次Kiss係點?祖藍表示呢樣好有趣,當時兩人坐低可以就番身高。祖藍又笑言成家人都一樣樣,驚個B出世之後同自己似樣,但就有老婆咁樣的身形。

祖藍完騷後接受訪問,記者都有恭喜祖藍,之後會唔會多些時間陪老婆?祖藍說:「來緊要在香港拍一套電影,少些回內地工作,多陪老婆,預產期鬖~尾年頭咁上下。」咁幾時會公開係佗B仔定佗B女?祖藍就話係老婆決定:「其實所有炡睇岍Y,買乜點裝修都係佢話事,畀珅玩下,總之現在老婆係大晒。睇超聲波都好緊張,但未決定會唔會陪老婆入產房。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻