logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民批扮失憶藉造謠

2018-07-30

Cheung Kwok Kwong︰呢條友扮失憶,自己做鼵A事,自己知,宥A牬妗欓騿]記)錄?分明拖延時間,唔知又有乜搞作!

Luxius Yeung︰其實呢封律師信有咩用?全部都係個人要求。連至少引用相關條例(都)無,咁隉]即)係無法律約束力,簡單d(齱^黎(謠縑^佢封信根本無用,所以唔係寫俾(畀)保安局睇,純粹寫俾(畀)香港市民睇,間接話保安局監視佢。

Clement︰係時時刻刻都監視你,咁又點魽I你要攪(搞)「港獨」,理應唔怕拋頭顱,洒(灑)熱血謘I

Jeff Chung︰記錄要交給法官而不是交給嫌(疑)犯,日後所有嫌(疑)犯都要求警方先交出查案記錄, 容許他們利用這些作為公審和造謠的籍(藉)口,香港法治必要崩潰!

Solomon Wong︰美國快D(齱^交出監視恐怖份(分)子的記錄,等他們可以有所防範!

人一個︰政府叫你先交代,唔係叫你要政府交代,唔該你分清楚。

Kinny Wong︰正傻仔!你有你要求囉!

Peter Tam︰不如條廢柴先交出收支表!

Kwok K Chan︰好×好笑......你只不過係一條即將被收×鵅挴Y,反而要求官員交洃鞢]畀)你,你都幾勻循!

siu fung︰想揪出無間道?慳D(齱^啦!

資料來源︰網上留言

整理︰香港文匯報記者 陳永臣

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻