logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】被暗寸「百無」 仲「些牙」獻醜

2018-09-13

後生一輩呢期興行文青風,而做得人阿媽鴾p麗老千(劉小麗)亦有意跟上今期潮流,踩過界踏足文壇小天地,近日繼接連鐪acebook度投放「平凡幸福彈」,日前又襩nstagram上分享由「資深文字記者」寫鵅u小麗老詩」。驟眼睇以為首詩係讚緊小麗老千自帶高潔光環啦,點知連班反對派同路人都忍唔住要寸一寸,話首詩其實根本就暗寸緊小麗老千無料無樣無自信,老千本人仲要些牙(share)分享埋一份,真係不禁倒抽一口涼氣。唔知到底小麗老千係老花睇唔清楚人]寫咩,抑或係其實自己內心都好認同段文字呢?

小麗老千日前鑀g上分享一段關於自己鼣纗D摘錄,內容就話:「有一些女人,總是相信自己的外表、才華、事業、家庭、一切。有一些女人,總是不相信。劉小麗這個人,是在不相信中成長。」驟眼睇段文字,真係好似隔住個mon都感受到小麗老千身上齛堣暵壎P氣喎。

快必揶揄文宣垃圾

結果係點?就係一眾反對派中人紛紛出螳0漱p麗老千自high,以為人]係讚緊佢,點知原來係寸佢唔相信自己,話佢無外表無才華乜都無,名副其實「小麗百無」!曾經幫過小麗老千站台鵅u人民力量」快必(譚得志)就揶揄佢,話首「小麗老詩」內容猶如垃圾文:「如鬍鬚(曾俊華)當年的『信我一個人不如信每一個人』,又如黎明的『要贏人先要贏自己』,但我最愛衛斯理的『食肉要食肥食雞要食皮』。」

神駒二創回帶走數

狙擊開小麗老千鵅u無敵神駒」仇思達都跟大隊,仲幫「小麗老詩」改第二個版本:「有一些女人,總是不相信,不相信市民並非白痴,老點市民捐一半人工、免供『全民退保』、組織義工隊,全部沒有實現。市民看在眼裡,記在心裡。至於你們信不信劉小麗,我反正就不相信了。」

一度被視為「青症」(「青年新政」)Cheap禎(游蕙禎)個「Plan B」黻K健恩就覺得,連小麗老千都唔信自己,憑乜要人投佢一票:「中文差,唔係好理解呢句。係咪話連自己相信自己都無?」

其實小麗老千又唔使對自己咁無自信鵅A至少鰬F壇上「老千一姐」地位佢認第二,都無人敢認第一。不過想進軍文壇就不了,進修多幾年中文再重新考慮啦! ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻