logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】嘲「基」「人」老餅 「佔中牧師」促讓位

2018-10-22
■袁天佑頂唔順李卓人同馮檢基咁老都仲要霸住議席。 網絡截圖■袁天佑頂唔順李卓人同馮檢基咁老都仲要霸住議席。 網絡截圖

當大家都以為李卓人已經係「宇宙唯一民主派」黈伬唌A估唔到身為同道人鵅u佔中牧師」袁天佑竟然唔支持李卓人。

話說袁天佑日前接受媒體訪問,提到話有反對派中人叫佢為立法會九西補選站台,點知佢拒絕之餘仲要寸李卓人同馮檢基,話兩條友都已經六張,要「知所進退」。唔止咁,原來佢老婆袁師母(陳錦美)支持上次落敗麉尷Q炎出返講鵅A而佢個仔袁健恩就叫人自決投票,講謠縞h就係全家都唔撐李卓人,唔知反對派選民又點諗?

日前《明報》訪問袁天佑,講到下個月儭刐黈氶A佢就話曾經有反對派中人搵佢去站台,但佢斷言拒絕,感慨話反對派劗鴽鶢穭H和馮檢基都已經六張啦,叫佢]要「知所進退」,讓位畀班新人,唔好霸住個議席。

袁師母想落敗蟲炎出講

除鬫挭u唔撐李卓人,老媽子袁師母今個月12號都曾經鐪b度表態話反對派「應該出番(返)姚松炎」,擺到明都係唔畀面「宇宙唯一民主派」啦。

袁健恩叫人自決投票

至於阿仔袁健恩就爆李卓人當年2016選舉時口號就話「守護議會」,點知結果就係贊成修改議事規則;而馮檢基就口講「入波靠前鋒,贏波靠中場」,點知實際就「入中聯辦傳波」,再標籤(hashtag)「十四蚊選舉資助你係可以自決架(謘^」,明顯叫齯牊麍ˋ鴷蟑n自己諗清楚好唔好投畀呢兩條友。

見到全家總動員都咁齊心咁反李卓人,唔少網民都有討論。「Dorna Xu」就認同袁天佑嬼羲k:「牧師該是有感而發吧,李卓人和馮檢基你們知道『已60多歲了,要知所進退』的道理吧。不要再阻著(住)地球轉。」

「Ken Chung」就模仿班反對派口琚u指責」話:「有鬼呀!有鬼呀!」

其實好彩袁天佑一家唔係九西選民,至少唔使好似其他反對派咁要「含淚投票」咁委屈啦! ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻