logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】幫「人」拉票辱的哥 快必倒米係咪鬼?

2018-11-07
■快必鬧人「隊@世的士」,「狙擊政棍小隊」反問有乜問題,「做政棍先叫高尚?」 fb截圖■快必鬧人「隊@世的士」,「狙擊政棍小隊」反問有乜問題,「做政棍先叫高尚?」 fb截圖

立法會九龍西補選候選人李卓人日前譴責另一候選人曾麗文麜造勢活動度踩場、破壞鵀甈陛A又睇懮劗鴾H做曮均H幫李卓人拉票鵅u人民力量」「快必」譚得志,繼之前出口侮辱陳凱欣團隊鴾k性「仲有冇大姨媽」後,日前佢拉票黈伬唌A又疑似因為有的士大哥講魖漭y唔同意見,竟然寸人「隊@世的士」。

有花生友問返佢隍漱h有乜問題,係咪要學佢選極都選唔到、一路拎「政治綜援」先至夠高尚,有人就覺得佢其實係「間諜」幫緊李卓人倒米。雖然快必講洢D常過分,但李卓人至今就冇公開譴責過佢囉。

日前有條片鷅穭W廣傳,顯示快必鰬纋弦嶽H開街站,周圍擺晒印有李卓人嘜頭麊蝦n同易拉架。當快必提到如果今次補選選返反對派入立法會時,就會鰝蝙巀陵u數目同建制派打成17平手,突然有把聲音講鰲X粒字出薄A但由於太嘈所以唔係太清楚,然後就有架的士駛走驉C

鬧人「抵你隊@世的士」

快必之後就對住架的士爆鬙y:「掟死我啦,整個土製菠蘿,的士佬,所以話你魽A抵你隊@世的士啦,戇居謏A都!」

嘩,咁樣講洈k鵅H「無敵神駒」仇思達噚日出po(帖文)片快必,話佢唔用論點反駁返個的士大哥,竟然出言侮辱對方,賤視、侮辱對方屩噸~,簡直令人瞠目結舌。有網民溫提神駒話架的士好快駛走驉A佢就覺得其實快必大可以拎住的士大哥幮[點慢慢反駁,「由於譚得志係隋矰銕},其實佢係有足夠時間論點對駁,因為佢宣傳儮龠H唔係的士司機,而係鰡礸鴷咱薄C」

有網民覺得快必其實係「間諜」。「Carlos Cheong」話:「其實快必係『身在黎(壹傳媒黎智英)營心在基』,好明顯佢係幫緊馮檢基拉票。」「Mui Ying Ling Allard」反問快必究竟係幫李卓人「×票」定拉票,「Willy Chan」就認為「人力」先係真「焦土派」,日日幫李卓人倒米。

網友譏好過拎「政治綜援」

facebook專頁「狙擊政棍小隊」亦都反問隍漱h有乜問題、有乜好歧視,「做政棍先叫高尚?不知所謂!」(上圖)自爆係外賣員鵅uVicky To」話,自己鬗H]翵井袕ㄚY做「低端職業」,「如果隍漱h係『低端』,阿快(快必)應該×鬻琤。」

「Jason Cheung」安慰返佢:「起碼可敬過譚得志選極選唔到,靠拎『政治綜援』。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻