logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【九龍西補選】民協被指暗助阿基 要曬更表拉票表忠

2018-11-06

咩叫得寸進尺,欺人太甚?今次立法會九龍西補選,雖然民協(竹筍)講到明唔撐佢]個「元老」馮檢基,而支持被「欽點」鴾u黨李卓人,不過主流反對派入面似乎仲有人死都唔信,係咁傳民協面一浸、底一浸,暗啞底幫馮檢基拉票。今次到民協深水鶧狦陪江貴生做主角苤A佢日前突然幫民協一次過報返晒幫李卓人拉票孎韝坏~,仲嬲到講鬙y「睇薛](民協)真係好好恰」,似乎係俾人嫌佢]冇交足貨而要力證自己清白。不過佢又講得稃{,自從今年初鵅u初選」風波之後,民協好似越褻V冇地位,今次補選提出「初選 Plan B」仲俾人當耳邊風。再嘈?因住出年區選人]食埋你灠洇r! ■香港文匯報記者 陳庭佳

上次民協個麗閣社區主任李炯大街大巷幫馮檢基拉票,由於對方擺埋張相上網,所以俾主流反對派捉到正一正都無得好講,不過今次江貴生俾人傳「倒戈」就真係「No Photo No Talk」,似係路邊社消息居多。

江貴生fb嘆「我]好好恰」

江貴生日前鐪acebook大嘆「有無搞錯呀,夠膽死傳我幫佢」,雖然無指名道姓邊個係「佢」,不過係人都知係馮檢基啦。佢仲覺得自己個黨俾人恰到上心口:「呢個時候都要咁樣恰我],睇薛]真係好好恰!」

「議會陣線」立法會議員區諾軒就呵返佢:「來來來,貴生,我們一起貼海報開街站。」

為鱆磼對李卓人鵅u忠心」,佢仲擺鰲X張民協幫對方拉票麍菑W埋去,不過堆標籤(hashtag)就非常有骨:「圍內講炡ㄜ屭洐t責任謘v、「講啦講啦繼續講啦」、「話到口中留半句理從是處讓三分」、「世態炎涼點滴在心頭」(見圖)。

以為咁樣就擺平驉H未必謘A可能民協仲會俾人玩到出年11月w!早前社民連個廢陶(陶君行)同以「時評人」自居嚗B細良鷅竷x節目唱雙簧,後者一口咬定民協主席施德來等民協頭面人物支持李卓人,只係為鬙X年區選繼續要「舐『泛民』瓛慼v,前者仲話如果民協唔撐李卓人,區選唔使摻佢玩w。

白鴿揚言踩入老巢宣傳

而一直幫開李卓人助選鴷薔D黨立法會議員一蓿部]黃碧雲),噚日亦都補多刀,話民協「似乎有齯H唔係全力幫」,所以民主黨未來會踩落民協老巢深水鶗[緊宣傳。

不過施德來似乎唔想民主黨薊妣飽A預告民協會鰫P六安排大型街站活動,但就未知李卓人會唔會出席。

至於李炯幫馮檢基拉票呢鑊,施德來話已經提返對方民協會支持李卓人,黨員唔可以以個人身份行事,再犯就紀律處分的,但係李炯就話「未知」自己支持李卓人定「師父」馮檢基,又大爆到M家都未收到李卓人團隊曭姜瞗C

一場選戰搞到要命令大家支持指定人選咁,呢頭俾人嫌做唔足,儺Y人]又唔同你溝通,呢曮}「泛民」囉。

立法會九龍西補選候選人除鬻鶢穭H同馮檢基,仲有陳凱欣、伍Y希、曾麗文。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻