logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:輸「人」失「關稅區」? 袋巾亂U俾人笑

2018-11-26

眼見「宇宙唯一民主派」、工黨候選人李卓人鬘萿k會九龍西選情唔樂觀,《蘋果日報》噚日就整鷟銵m當李卓人輸了》齔u片,嚇鴾j家李卓人輸鷛|點。其中,公民黨主席梁家傑(袋巾)鶗y就俾唔少人貼堂,因為佢話「如果李卓人輸驉A香港獨立關稅區一定不保」喎,真係人唔笑,狗都吠,更「驚歎」反對派為鬻c票已經乜都U得出。有唔少網民就決定癲埋一份,一齊吹大佢咁話︰「李卓人一輸,恆(琚^生指數大跌,連累道指急插,外星人就乘機侵略地球!」

「獨師」寸「把自己看那麼高」

中大「獨」講師劉正就鰼蝞a傑番說話麜個facebook專頁度貼堂,忍唔住潤對方「把自己看得那麼高」、「不如話飯(泛)民輸鬫a球會毀滅丫(魽^笨」︰「今時今日飯(泛)民經已狗急跳牆,為鰲裗F選民乜都U得出。因為你區區一個飯(泛)民議席,美國就會取消香港獨立關稅區?你係咪傻×驉H......究竟係你自己白痴,定係當香港選民全部係白痴?咁鴾竷鴭U圾,竟然曾經係香港鴷N議士?」

追擊開傳統反對派鵅u無敵神駒」仇思達亦形容反對派「為求勝選不斷造謠」、「完全係擘大眼講大話」。「CL Man」亦話︰「嘩,原來有李卓人先有獨立關稅區,咁鴾j話完全侮辱選民智慧囉。」「Jacky Fan」批評︰「一個大狀都可以U得就U!」

有人就覺得呢番說話嚜y氣似曾相識。「Vincent Li」似乎就諗起「城邦派國師」陳雲話︰「梁家傑老師又中!」「Chan Chu Him」亦話︰「『國師』都唔夠人哥來!」

網民陪佢癲:輸蠮瓻大跌

有班網民就索性陪佢癲,「Tse Ngai Sing」認為︰「如果李卓人輸左(驉^,曼聯前四位置一定不保......」「Charlie Chan」想像︰「佢輸鰿國會取消香港關係法,美中會開戰,續而引發WW3(世界第三次大戰),最後互射核彈地球毀滅。」「Eric Kh」更寸︰「李卓人一輸,恆(琚^生指數大跌,連累道指急插,外星人就乘機侵略地球。」

何俊賢諷反對派可召喚隕石

民建聯立法會議員何俊賢亦忍唔住笑,揶揄道:「你話李卓人選唔到會自殺,我信。你話李卓人選唔到會移民火星,我都信。你話李卓人選唔到影響到國家級貿易戰,真係唔好玩啦,大佬,咁已經選左(驉^入去那些議員應該有能力召喚宇宙隕石了吧?」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻